Beantwoord

Slecht bereik, door oude simkaart?

• 25 oktober 2013
  • 4 reacties
  • 2634 Bekeken

Al een tijd (aantal maanden) heb ik last van slecht bereik en een trage internet verbinding via 3G met mijn Iphone 4.
Ik dacht dat het aan mijn telefoon toestel lag en deze aan vervanging toe was. Vandaag las ik op een forum dat het ook mogelijk is door een verouderde simkaart.
Klopt dit?
Kan het bereik en snelheid van internet verslechteren door een verouderde simkaart?
En hoe kan het opgelost worden? Nieuwe simkaart aanvragen?
Groetjes Yildiz
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 25 oktober 2013, 23:19

Hallo @Yildiz68

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Ja het is mogelijk. Meestal wordt dit opgelost door een nieuwe simkaart op te sturen. 
Je kunt kijken of je een verouderde simkaart hebt. Dit doe je door je simkaart eruit te halen en de eerste 10 cijfers in het volgende bericht te typen. 
Begint deze met: 8931162111? Dan is deze verouderd. 
Je kunt een nieuwe aanvragen door je bericht in de volgende topic te vermelden. :) 
Link: https://forum.t-mobile.nl/simkaart-451/aanvragen-nieuwe-simkaart-gewone-micro-nano-duo-212985/

Groet Leroy, 
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Hallo @Yildiz68

Welkom op de T-Mobile Community! :)

Ja het is mogelijk. Meestal wordt dit opgelost door een nieuwe simkaart op te sturen. 
Je kunt kijken of je een verouderde simkaart hebt. Dit doe je door je simkaart eruit te halen en de eerste 10 cijfers in het volgende bericht te typen. 
Begint deze met: 8931162111? Dan is deze verouderd. 
Je kunt een nieuwe aanvragen door je bericht in de volgende topic te vermelden. :) 
Link: https://forum.t-mobile.nl/simkaart-451/aanvragen-nieuwe-simkaart-gewone-micro-nano-duo-212985/

Groet Leroy, 
Hoi Leroy,
Dank je wel voor je snelle reactie.
Ik ga morgen kijken of mijn simkaart hiermee begint.
Simkaart is ongeveer 3 jaar oud.
Als het zo is maak ik er een melding van.
Groetjes Yildiz
Moest uitzoeken hoe ik mijn simkaart uit mijn IPhone kon krijgen en na even prutsen kreeg ik hem eruit. 
Je hebt hiervoor een speciaal pinnetje nodig.
Uiteindelijk kreeg ik de simkaart eruit en blijkt dat ik ook een oude simkaart heb.
Ik heb een nieuwe aangevraagd ik ben benieuwd hoe snel deze binnen komt en of daarmee de problemen zijn opgelost.
Leroy nogaals dank voor je hulp.

Groetjes Yildiz
Reputatie 6
Badge +13
@Yildiz68 

Graag gedaan! :)

Hopelijk zijn je problemen met je nieuwe simkaart verledentijd! 

Reageer