Vraag

SMS- berichten komen niet binnen.

  • 30 oktober 2019
  • 14 reacties
  • 713 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Zoals omschreven in de titel, krijg ik geen SMS berichten binnen. Dus ook geen TAN-codes e.d.

Handmatig een ander netwerk kiezen en weer terug zetten naar mijn eigen netwerk heb ik al geprobeerd maar niets opgeleverd.

Wie kan mij helpen? Ik heb een Huawei P30 Pro. Probleem heb ik nu sinds een week.

Mvg,

Bert


14 reacties

Reputatie 4
Badge +2

Dankjewel voor de gegevens! Ik heb gelijk een case voor je aangemaakt en onze netwerkspecialisten zullen dit onderzoeken!

Hou je ons op de hoogte?:grinning: 

@David

Woensdag 4 December

12:49

Donderdag 5 december

14:01

16:54

Vrijdag 6 december

6:21

Aanvraag Activatiecode Grip ABN-AMRO

Reputatie 7
Badge +20

Hi @iroosjen,

Yes, dat helpt ons zeker! Sorry dat we jou wat extra werk hiermee verschaffen.. Ik zie de voorbeelden verschijnen! :thumbsup:

@David

Het zijn tot nu toe alleen ING en ABN waar ik geen sms van ontvang... En van de ING weet ik de dag en tijd niet meer, alleen maar dat ik nog steeds geen TAN code heb ontvangen, 

Ik kan nog een aantal keer via Grip een sms opvragen zodat er meer tijdvakken ontstaan voor jullie? Heb je daar wat aan? 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @iroosjen,

Heb je nog andere verzenders waarbij het niet lukt? Het is soms wat lastig om voorbeelden te verzamelen, maar de specialisten die dit verder uit moeten zoeken, moeten het ook kunnen vergelijken. Met één voorbeeld is dit niet mogelijk, dus ik heb nog net wat meer info nodig en dan ga ik het direct doorzetten!

Hi @David

Woensdag 4 december 2019 om 12:49

Activatiecode ABN-AMRO app "Grip"

De teller gaat van 30 naar 0 sec. en dan staat er weer 'als u geen sms ontvangen heeft'...... Opnieuw... Etc. Etc. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @iroosjen,

Dan wil ik dit graag tot op de bodem voor je laten uitzoeken! Heb je misschien 3 voorbeelden van data waarop je een dergelijke SMS had moeten krijgen, maar deze niet hebt ontvangen? Dan wil ik natuurlijk ook graag nog weten wie de afzender is, want dan kan ik dit voor je doorzetten naar onze technische afdeling, zodat zij dit kunnen uitpluizen.

Ik zie je bericht graag tegemoet!

Hi @Evy

Het rare is juist, ik ontvang ze wel van Tmobile en ook van vrienden (Vodafone, KPN etc.) en zelfs van die betaal sms'jes met antwoord terug

Maar GEEN Tan codes van ING of verificatie codes van de ABN

Wat ik ook doe, kruistest, opnieuw opstarten etc.

Groetjes

Reputatie 4
Badge +2

Hi @iroosjen 

Ik help je graag bij het zoeken van een oplossing! Kun je van niemand sms-berichten ontvangen of komt het af en toe voor? Daarnaast is het voor ons ook belangrijk om te weten of je dit op een specifieke plek is of op meerdere locaties ervaart. Ik wil je graag vragen om jouw simkaart eens te testen in een andere telefoon en een andere simkaart in jouw toestel. Door middel van de kruistest weten we gelijk of het probleem bij de simkaart ligt of niet!

Laat je even weten wat er uit komt? :grinning:

Ja heb ik. 

 

Reputatie 6
Badge +5

@Bertje1 

Heb je @Hajar al een privé bericht gestuurd zodat zij alles na kan gaan?

Ik krijg ook geen sms berichten binnen, en zie nergens een blokkade staan of wat dan ook

Reputatie 7
Badge +20

Hi Bertje,

Ervaar je dit bij een specifiek nummer of meerdere nummers? Kun je zelf wel sms verzenden? kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je iban? Dan controleer ik of je blokkades hebt. 

Reputatie 6
Badge +5

Hallo@Bertje1 

Komt jouw sms centrale overeen met +31624000000?

Ik heb een Samsung Galaxy en zie dit bij berichten>instellingen>meer instellingen>sms diensten

En heb je toevallig geen blokkade in de T-mobile app of een betalingsachterstand van en betalingsregeling of een factuur?

Reageer