Beantwoord

SMS ontvangen over simkaart verlengen?

• 3 juli 2019
  • 6 reacties
  • 927 Bekeken

Ik heb vandaag een sms ontvangen met het bericht dat mijn simkaart verloopt per 4-7. Ik kan de simkaart kostenloos verlengen door op een link te klikken. Ik heb geen prepaid maar een abonnement. Is dit wel een bericht van T-Mobile?
icon

Beste antwoord door CrisTien 3 juli 2019, 23:34

@6000221 🤔 Je simkaart verloopt nooit. Ik zou zeker niet op een link klikken als je het niet vertrouwd.
Goed dat je dit meld!
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 5
Badge +3
@6000221 Welkom op het forum.

Ik zou even een bericht van webcare afwachten, gezien ik dit nog nooit gehoord heb. Naar alle waarschijnlijkheid reageren ze morgen op je vraag.
Reputatie 7
Badge +18
Vreemd verhaal @6000221 . Lijkt me niet pluis...
Reputatie 7
Badge +20
@6000221 🤔 Je simkaart verloopt nooit. Ik zou zeker niet op een link klikken als je het niet vertrouwd.
Goed dat je dit meld!
Reputatie 4
Badge +3
Je abonnement loopt gewoon door, dus lijkt me sterk dat het een bericht van T-Mobile betreft. Als je de link plaatst in het forum kunnen we aan de domeinnaam in de link zien of het een link naar T-Mobile betreft of fishing.
Reputatie 7
Badge +20
@pipodeclown_2 Dat Lijkt mij niet verstandig, ook in het forum zijn mensen die per ongeluk op linken klikken.
@6000221 Stuur de link dan liever in een privé bericht naar iemand van ons.
Reputatie 4
Badge +3
Heb je gelijk in, privé bericht of alleen het eerste deel van de link (t/m het topleveldomein domein) is beter.

Reageer