Beantwoord

SMS ontvangst uitzetten op duo sim kaart?

• 10 december 2018
  • 1 reactie
  • 806 Bekeken

Ik rij in een klassieke auto waarin ik een duo sim heb geplaatst om gebruik te kunnen maken van de ingebouwde carkit. Dat gaat prima.
Maar, als ik sms-en ontvang wanneer mijn carkit (duo sim) actief is, ontvang ik die sms alleen op de duo-sim kaart en niet op mijn eerste simkaart die in mijn telefoon zit.
Nu heb ik twee vragen:

1: Is het mogelijk sms ontvangst te de-activeren op de duo sim?
2: Is het mogelijk een zo in te stellen dat ik SMS-en (ook) op mijn telefoon ontvang.

Bij voorbaat dank voor uw moeite.
icon

Beste antwoord door Hajar 12 december 2018, 14:34

Hi,

Is je mobiele simkaart actief wanneer jij je duo simkaart actief hebt staan? Het is met een duosimkaart niet mogelijk om ze tegelijkertijd te gebruiken. Een van de twee simkaart moet uitgeschakeld zijn anders functioneert de andere niet goed. Dus als je duo simkaart actief is in de auto dan ontvang je alleen daar berichten op. Wil je liever berichten op mobiel ontvangen dan moet de simkaart in je carkit uit staan.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Is je mobiele simkaart actief wanneer jij je duo simkaart actief hebt staan? Het is met een duosimkaart niet mogelijk om ze tegelijkertijd te gebruiken. Een van de twee simkaart moet uitgeschakeld zijn anders functioneert de andere niet goed. Dus als je duo simkaart actief is in de auto dan ontvang je alleen daar berichten op. Wil je liever berichten op mobiel ontvangen dan moet de simkaart in je carkit uit staan.

Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt. 🙂

Reageer