Beantwoord

Suntek wild camera

Hallo ik heb een suntek wild trail camera en ik zoek daarvoor de instellingen voor het 2G netwerk ,heb er een t-mobile kaartje inzitten, echter camera geeft aan dat er geen simkaart geplaatst is. Ik weet niet of dat te maken heeft met de huidige simkaart en instellingen.

Groet Wim
icon

Beste antwoord door Folkert 23 december 2018, 13:54

Hallo Wim,

Allereerst moet de camera de simkaart wel herkennen. Heb je ook een andere simkaart om te testen? B.v. van een andere provider?

Op de toestelhulp pagina kun je even bij algemene instellingen kijken of je daar de juiste info kunt vinden.

Nog wel een opmerking: op 15 november 2020 stopt T-Mobile met het 2G netwerk.

Groet, Folkert

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hallo Wim,

Allereerst moet de camera de simkaart wel herkennen. Heb je ook een andere simkaart om te testen? B.v. van een andere provider?

Op de toestelhulp pagina kun je even bij algemene instellingen kijken of je daar de juiste info kunt vinden.

Nog wel een opmerking: op 15 november 2020 stopt T-Mobile met het 2G netwerk.

Groet, Folkert
Hallo Folkert, dank voor je bericht! ik heb ook een lebara kaart gekocht en geprobeerd , echer ook deze wordt niet herkend dus weet ff niet wat te doen.
Grt. Wim
Ps in mijn tel doen ze het allebij wel
Reputatie 7
Badge +19
Hi Wim,

Het probleem lijkt bij je camera te liggen, want de simkaarten doen het wel in een toestel. Je kan in dit geval het beste je camera terugbrengen naar de leverancier en kijken waar het probleem in de camera. Ik hoop dat het opgelost kan worden!

Reageer