Beantwoord

T-mobile Go 5000mb; kan ik MB Verdeler aanvragen?

• 24 maart 2017
  • 1 reactie
  • 229 Bekeken

Ik lees hier https://www.t-mobile.nl/klantenservice/abonnement-en-prepaid/voordeelbundels/mb-verdeler het volgende:

"Let op: We bieden de MB-verdeler niet aan bij het Go-abonnement
Bij de Go-abonnementen is onbeperkt internet in Nederland, Europa en zelfs USA beschikbaar. Met de MB-verdeler zou het dan mogelijk zijn om ook in andere mobiele apparaten (zoals wifi-routers) onbeperkt internet te gebruiken. Ons netwerk is klaar voor de toekomst, maar toch bestaat het risico dat andere klanten hierdoor trager internet ervaren. En dat willen we niet. Daarom hebben we besloten de MB-verdeler niet aan te bieden bij het Go-abonnement."

Ik begrijp dat als je GO Unlimited hebt dat je geen MB verdeler kan gebruiken om misbruik te voorkomen. Maar ik betaal duidelijk voor mijn MB's aangezien ik 5000 MB bundel heb en dus niet unlimited heb. Waarom kan ik geen MB verdeler simkaart aanvragen?

Ik begrijp dus als ik een duosim aanvraag dat ik dus alleen op 1 toestel tegelijk kan internetten/bellen ipv 2 tegelijk (ik heb overigens alleen interesse in internet).

Kan iemand van T-mobile mij verder helpen en ervoor zorgen dat wanneer je wel voor max aantal MBs betaald zoals ik met 5000 MB dat je wel een MB verdeler simkaart kan aanvragen?
icon

Beste antwoord door Rosan 24 maart 2017, 08:48

Beste groenrood je kan bij geen enkel Go abonnement een verdeler gebruiken.
Want als de 5000mb op zijn heb je nog steeds internet zie het langzaam.
Ze zijn aan het kijken of ze dit in de toekomst weer terug willen halen maar tot nu toe is het voor een Go abonnement niet bruikbaar.
Bekijk origineel

1 reactie

Badge +13
Beste groenrood je kan bij geen enkel Go abonnement een verdeler gebruiken.
Want als de 5000mb op zijn heb je nog steeds internet zie het langzaam.
Ze zijn aan het kijken of ze dit in de toekomst weer terug willen halen maar tot nu toe is het voor een Go abonnement niet bruikbaar.

Reageer