Beantwoord

T-Mobile wil Simkaart niet aan mijn broer meegeven, ondanks notariele machtiging.

• 12 juni 2019
  • 11 reacties
  • 1031 Bekeken

Ik heb onderstaande klacht over T-mobile ingediend bij Klachtenkompas.
In plaats van de zaak netjes op te lossen, kiest T-mobile ervoor niet te reageren en de bestelling te annulereb.
Ik voel me echt schofterig behandeld door T'mobile.
Als ik nu geen fatsoenlijk antwoord krijg dien ik een klacht in bij Trosradar.

KLACHT:

Ik wilde een Simonly abonnement voor mijn 4g router afsluiten bij T-mobile.
De bestelling zou opgehaald worden in de winkel.
Ik heb M.S.,waardoor ik voornamelijk alleen mijn hoofd kan gebruiken, dus om het zelf op te halen is een beetje problematisch.
Om problemen te voorkomen heb ik door een notaris een machtiging laten maken, waarbij mijn broer namens mij mag handelen.
Toen mijn broer in de winkel in Zutphen kwam met mijn identiteitsbewijs,bankpas en notariele machtiging werd geweigerd de Simkaart mee te geven.
De machtiging was een officieel document dat door iedereen wordt erkend, behalve door T-mobile.
Ze beriepen zich hierbij op de privacywetgeving, maar deze is daarvoor niet bedoeld.
Andere providers sturen de Simkaart gewoon op.
Ik kan hieruit alleen maar concluderen dat T-mobile een bedrijf is, dat geen rekening wenst te houden met de gehandicapte medemens.
Het lijkt erop alsof T-mobile geen nieuwe klanten wil hebben.
icon

Beste antwoord door Hajar 13 juni 2019, 10:10

Hi Scoopy,

Ik wil je graag verder helpen! Kun je mij een privébericht sturen met je 06 of 097 nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen!
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Scoopy,

Ik wil je graag verder helpen! Kun je mij een privébericht sturen met je 06 of 097 nummer, naam, geboortedatum, adres en laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag wat ik voor je kan doen!
Waar kan ik een prive-bericht heensturen?
Ik heb geen telefoon, deze kan ik door mijn ziekte niet bedienen, bovendien praat ik niet duidelijk.
Reputatie 6
Badge +4
Goedemorgen @scoopy,

Hier een directe link naar de prive inbox op dit forum. Hier kun je een bericht naar @Hajar sturen. Eigenlijk zoals je nu ook op dit forum reageert, maar dan privé. Wel zo fijn als het gaat om privégegevens.

Link: community.t-mobile.nl/inbox/overview

Ik hoop dat dit je op weg helpt.
Ik heb een privé.mail gestuurd met mijn gegevens, maar ik heb verder nog niets vernomen.
k heb een prive-bericht met mijn gegevens naar T-mobile gestuurd, maar ik krijg geen reactie, is er iets misgegaan?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Scoopy,

Ik heb helemaal geen privébericht van je ontvangen. Ik heb je nu zelf een privébericht gestuurd dus als je daar even op reageert dan help ik je graag verder!
Ik denk dat ik iets verkeerd heb gedaan.
Zoals ik eerder heb aangegeven kan ik door mijn ziekte (M.S.) geen telefoon bedienen en heb daarom geen telefoon.
Gegevens:
[Gegevens verwijderd door moderator. Let op dat dit een openbaar bericht is, dus plaats hier géén privégegevens. Gegevens bekend bij moderators.]
Reputatie 7
Badge +20
Hi scoopy,

Ik zie dat je huidige bestelling is geannuleerd. Zou je een nieuwe bestelling online kunnen doen? Als je dat hebt gedaan kun je dan het ordernummer doorgeven en een kopie van het notarieel volmacht en kopie van je ID? Dit kan je mailen naar webcare@t-mobile.nl (tav Hajar). Graag geen privé gegevens in dit openbare topic plaatsen! Is er trouwens ook een mogelijkheid om het thuis te laten bezorgen?

Ik zie je e-mail graag tegemoet!
Ik kan het emailadres niet gebruiken, hij is niet geldig.\
Het ordernr. is:40501441..
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Scoopy,

Zonder een kopie van het notarieel volmacht en kopie van je ID kunnen wij niet zoveel betekenen. Heb je het e-mailadres wel goed ingetypt? Deze is namelijk wel gewoon geldig. Het gaat om webcare@t-mobile.nl (tav Hajar).

Lukt dat?
Ik heb het nu verstuurd via Hotmail en dat gaat zo te zien wel goed.

Reageer