Beantwoord

Tablet A activeren

• 11 februari 2016
  • 2 reacties
  • 162 Bekeken

Hallo

Ik heb gister mn abo laten velengen , aanbieding er bij voor een tablet A . Alles leuk maar ben gisteravond de hele avond bezig geweest om mn tablet te laten doen wat ik wil. Ik krijg maar geen verbinding met Tmobile netwerk terwijl me dat wel belooft was. Ergens doe ik misschien iets verkeerd of vergeet wat maar ik zou niet weten wat ik moet doen. Moet je de simkaart activeren ? Wie oh wie kan me helpen ?
icon

Beste antwoord door Carootje 12 februari 2016, 20:56

Waarschijnlijk heeft de vriendelijke verkoper vergeten mn abo voor mn tablet te activeren oid want volgens " sim activeren " gaf ie een melding ........ mobielenummer is niet ( nog ) bekend omdat t contract nog niet is geactiveerd . Kan een moderator hier misschien iets aan doen ? Bijvoorbaat dank
Bekijk origineel

2 reacties

Waarschijnlijk heeft de vriendelijke verkoper vergeten mn abo voor mn tablet te activeren oid want volgens " sim activeren " gaf ie een melding ........ mobielenummer is niet ( nog ) bekend omdat t contract nog niet is geactiveerd . Kan een moderator hier misschien iets aan doen ? Bijvoorbaat dank
Reputatie 7
Badge +20
Hi Carootje,

Welkom op ons Forum!

Gefeliciteerd met je nieuwe tablet! Ik help je graag verder! Zou je mij een privébericht willen sturen met het nummer en de simkaartnummer van de simkaart voor je tablet?

Ik hoor graag van je! 🙂

Reageer