Beantwoord

tel. nr. achterhalen aan hand van simkaartnummer

• 26 september 2019
  • 3 reacties
  • 899 Bekeken

Hallo..

Ik heb ergens in een lade nog wat t-mobile simkaarten liggen. Deze zijn nog van het formaat "huge" en passen niet in een modern toestel.
Toch zou ik graag willen weten welk gsm nummer er bij deze kaarten hoort..
Is aan de hand van 't simkaartnummer het telefoonnummer wat er bij hoorde te achterhalen..?

Alvast thnx..
icon

Beste antwoord door David 27 september 2019, 09:50

Hi @Ukkie555,

Dat klinken als behoorlijk antieke simkaarten! 😄 Simkaarten hebben ook een houdbaarheidsdatum, dus het kan zijn dat deze dan al lang en breed verlopen zijn. Als dat zo is, dan is het zelfs mogelijk dat de telefoonnummers alweer doorgegeven zijn. De datum voor activatie kun je zelf op de houder controleren.

Mocht ik het nog even moeten checken, stuur me dan even een privébericht met de simkaartnummers. Dan ga ik kijken of er nog wat te achterhalen is!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Ukkie555,

Dat klinken als behoorlijk antieke simkaarten! 😄 Simkaarten hebben ook een houdbaarheidsdatum, dus het kan zijn dat deze dan al lang en breed verlopen zijn. Als dat zo is, dan is het zelfs mogelijk dat de telefoonnummers alweer doorgegeven zijn. De datum voor activatie kun je zelf op de houder controleren.

Mocht ik het nog even moeten checken, stuur me dan even een privébericht met de simkaartnummers. Dan ga ik kijken of er nog wat te achterhalen is!
Het gaat me ook meer om de gegevens die nog op de sim staan..
Met de telefoonnrs kan ik mn pincode weer terug vinden..
Of is er een andere manier om gegevens uit te lezen..?
Reputatie 7
Badge +20
Hi @Ukkie555

Als de houdbaarheidsdatum is verstreken dan kun je de simkaart niet meer gebruiken en dus ook niet de gegevens die op de simkaart staan. Ik hoop dat je nu meer duidelijkheid hebt!

Reageer