Beantwoord

Telefoon gestolen, blokkade abonnement

• 31 januari 2016
  • 7 reacties
  • 458 Bekeken

Hallo, gisteren is mijn telefoon gestolen, ik wil daarom graag mijn abonnement stop zetten om te voorkomen dat ze op mijn abonnement kunnen bellen.
icon

Beste antwoord door Pilovali 31 januari 2016, 17:04

Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Wat erg dat je telefoon gestolen is. Om welke telefoon gaat het?
Wat betreft je vraag: je kunt niet je abonnement opzeggen, maar je kunt wel de simkaart blokkeren.

Groet,
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hallo en welkom op het T-Mobile forum,

Wat erg dat je telefoon gestolen is. Om welke telefoon gaat het?
Wat betreft je vraag: je kunt niet je abonnement opzeggen, maar je kunt wel de simkaart blokkeren.

Groet,
Oké hedankt voor de info! Groetjes
Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Als je een Android toestel hebt, kun je met Android Apparaatbeheer de telefoon opsporen of op afstand helemaal wissen.

Groet,
Je kunt ook weer een nieuwe simkaart met hetzelfde nummer bestellen. Kost haast niets en je hoeft niet alles te veranderen. En als je een goeie verzekering hebt én je hebt je bon nog moet je wel aangifte doen kun je het aankoopbedrag terugkrijgen. Heb ik wel gehad bij Interpolis, succes
Reputatie 7
Badge +20
Hey Maartjeeh,

Wat onwijs naar dat je telefoon gestolen is! Al aangifte gedaan?

We hebben ook een topic aangemaakt met info over wat je kunt doen wanneer je telefoon gestolen is. Heb je al via Apparaatbeheer of Find My iPhone je toestel getraceerd en geblokkeerd of had je dit niet aangezet?

In ons systeem zie ik dat je vandaag je nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Heb je een nieuw/ander toestel of misschien je telefoon terug?

Als we nog ergens bij te hulp kunnen schieten, laat het dan weten!
Ik heb via zoek mijn iPhone geprobeerd te zoeken maar het apparaat staat offline! Verder heb ik nu een oude iPhone te leen van iemand waarvoor ik een nieuwe simkaart heb besteld en mijn vorige simkaart dus volgens mij geblokkeerd, maar hoe weet ik zeker dat mijn andere simkaart is geblokkeerd?
Ik heb wel aangifte gedaan maar ben bang dat me dit niets opleverde helaas!
Ik denk dat er geen andere opties zijn om mijn iPhone te tracken wel?
Bedankt voor jullie reacties en hulp!
Groetjes Maartje
Reputatie 7
Badge +20
Hi Maartje,

Wat balen dat zoek mijn iPhone uitstaat! 😞 Ik hoop dat de aangifte toch wat oplevert. Je oude simkaart is sowieso niet meer bruikbaar omdat je een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Dus daar hoef jij je niet druk om te maken.

Als ik verder iets voor je kan doen dan hoor ik het graag, Maartje.

Reageer