Beantwoord

Toestel aankoopbewijs

• 23 augustus 2018
  • 3 reacties
  • 1122 Bekeken

Vanwege het verliezen van mijn telefoon in het buitenland - gestolen - heb ik een aankoopbewijs van mijn toestel nodig. Deze zat bij een 2 jarig abonnement. Kan ik deze aanvragen en waar kan ik dit doen?
icon

Beste antwoord door Gilbert 24 augustus 2018, 06:56

Hoi Neel,

Wat vervelend dat je toestel gestolen is. Wat ik uit de support paginas van T-Mobile kan opmaken is dat je voor het opvragen van het aankoopbewijs contact met ze moet opnemen. De moderators van het forum kunnen je hier vast mee verder helpen. Zij antwoorden gebruikelijk tussen de 24/48 uur. Mocht je eerder een reactie willen, dan raad ik aan om contact op te nemen met de klantenservice via telefoon of chat. Meer informatie over die contactmogelijkheden vind je hier.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende kunnen informeren en ik hoop dat je probleem snel wordt opgelost!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 3
Badge +3
Hoi Neel,

Wat vervelend dat je toestel gestolen is. Wat ik uit de support paginas van T-Mobile kan opmaken is dat je voor het opvragen van het aankoopbewijs contact met ze moet opnemen. De moderators van het forum kunnen je hier vast mee verder helpen. Zij antwoorden gebruikelijk tussen de 24/48 uur. Mocht je eerder een reactie willen, dan raad ik aan om contact op te nemen met de klantenservice via telefoon of chat. Meer informatie over die contactmogelijkheden vind je hier.

Hopelijk heb ik je hiermee voldoende kunnen informeren en ik hoop dat je probleem snel wordt opgelost!
Reputatie 3
Badge +3
Oeps zo te zien is er iets niet helemaal goedgegaan met de link die ik in mijn bericht had gezet en de optie voor het bewerken wil niet werken op mijn telefoon 😅

Hier is nog een keer de link voor de contactmogelijkheden, maar dan fatsoenlijk:

link naar contactmogelijkheden
Reputatie 7
Badge +20
Hi Neel123,

Ik vind het echt heel spijtig om te horen dat je je toestel bent kwijt geraakt. Ik zie dat je je simkaart nog niet hebt geblokkeerd. Ik adviseer je wel om dat te doen. Dat kan ik heel eenvoudig via MY T-Mobile, maar als je wilt kan ik dat ook direct voor je doen! Ik heb je gegevens erbij gepakt om te zien wat ik kan betekenen en ik zie dat je je abonnement hebt afgesloten bij de externe partij UnitedConsumers Telecom B.V. Voor het aankoopbewijs moet je dus bij hen wezen. Op deze pagina vind je de contactgegevens en hopelijk kunnen zij jou snel verder helpen!

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten!

Reageer