Beantwoord

Van micro naar nano simkaart voor nieuw toestel

• 6 februari 2017
  • 3 reacties
  • 8179 Bekeken

Hallo ik heb zojuist mijn telefoon abonnement verlengd alleen gaat hier een nano simkaart in.ik heb zelf de micro.
Het is geen 3 in 1 sim ik zou dan graag een nieuwe kaart nano sim willen ontvangen.als dat mogelijk is.
Alvast bedankt
icon

Beste antwoord door Skyrider 6 februari 2017, 21:44

Goedenavond Wabimija

Heb je een verlenging gedaan met een nieuwe toestel, en via een T-Mobile shop of T-Mobile Store (online)?

Indien één van twee hierboven, dan is een nieuwe SIM kaart kopen niet van toepassing voor jou. Je hebt een nieuwe toestel met je verlenging en omdat je oude SIM kaart niet in je nieuwe toestel kan, krijg je hier voor een gratis nieuwe 3 in 1 SIM kaart aangeboden.

Indien je "al" hebt verlengt in een T-Mobile shop met telefoon, zou ik even terug gaan hierover. Ook kan een moderator kosteloos ééntje voor je opsturen.

Vergeet niet dat SIM kaarten (indien je wel een 3 in 1 simkaart hebt gekregen) van T-Mobile afbreekbaar zijn (Zie foto van Serviceweb) tot de grootte die je nodig hebt voor je toestel.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Bekijk origineel

3 reacties

Hoi,

Bestel online een nieuwe sim en betaal € 5,09 in plaats van € 10,00. Je behoudt je eigen telefoonnummer. Via deze link kan je een nieuwe simkaart aanvragen: https://www.t-mobile.nl/my/toestel-en-sim/simkaarten
Reputatie 4
Badge +9
Goedenavond Wabimija

Heb je een verlenging gedaan met een nieuwe toestel, en via een T-Mobile shop of T-Mobile Store (online)?

Indien één van twee hierboven, dan is een nieuwe SIM kaart kopen niet van toepassing voor jou. Je hebt een nieuwe toestel met je verlenging en omdat je oude SIM kaart niet in je nieuwe toestel kan, krijg je hier voor een gratis nieuwe 3 in 1 SIM kaart aangeboden.

Indien je "al" hebt verlengt in een T-Mobile shop met telefoon, zou ik even terug gaan hierover. Ook kan een moderator kosteloos ééntje voor je opsturen.

Vergeet niet dat SIM kaarten (indien je wel een 3 in 1 simkaart hebt gekregen) van T-Mobile afbreekbaar zijn (Zie foto van Serviceweb) tot de grootte die je nodig hebt voor je toestel.

Met vriendelijke groeten,
Skyrider
Oh ja, fat klopt helemaal. Als u er een nieuw toestel bij geeft gekocht via T-Mobile dan krijgt u natuurlijk een gratis simkaart. Ik kreeg hem meegezonden toen ik een ander toestel kocht waar een kleine kaart in moest. Krijgt u deze niet, dan kunt u deze gratis krijgen via de klantenservice of even wachten op iemand van T-Mobile hier. Die kan u daar wel mee helpen.

Reageer