Beantwoord

Van nanosim naar microsim met simkaart adapter

• 18 februari 2016
  • 3 reacties
  • 2344 Bekeken

Reputatie 2
Mijn toestel gaat naar reparatie en valt in de gerantsie maar ik kan dan niet gebeld worden enz enz dus heb een toestel te leen van iemand ik ga van Samsung A5 naar I Phone s4 maar mijn sim kaart past er niet in volgens mijn heb ik de kleinste simkaart en bij de iphone s4 micro sim in moet??
icon

Beste antwoord door Minty 19 februari 2016, 00:25

Klopt, je hebt een nanosim en die wil je tijdelijk in een iPhone 4 (microsim) gaan gebruiken. Je hebt dan een 3-Pack Sim Adapter nodig en die kost €4,95 bij T-Mobile. Je kunt in het topic Aanvragen sim adapter pack (gewone, micro, nano) een adapter bestellen of er eentje kopen in een T-Mobile Shop.
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 5
Klopt, je hebt een nanosim en die wil je tijdelijk in een iPhone 4 (microsim) gaan gebruiken. Je hebt dan een 3-Pack Sim Adapter nodig en die kost €4,95 bij T-Mobile. Je kunt in het topic Aanvragen sim adapter pack (gewone, micro, nano) een adapter bestellen of er eentje kopen in een T-Mobile Shop.
Ik moest een adapter van een micro sim naar een gewone sim en die kreeg ik gratis mee in de winkel?
Reputatie 5
@Lotje1981, de adapter van micro naar gewoon formaat is inderdaad gratis. Dudepower heeft echter een adapter nodig die van een nano een micro maakt en die is niet gratis. Zie ook voor uitleg het topic waarnaar ik in mijn vorige bericht heb gelinkt.

Reageer