Beantwoord

van oude simm naar microsimm kosten voor klant bij verlenging

• 26 februari 2015
  • 13 reacties
  • 251 Bekeken

Ik ben een oude klant van T-Mobile, de simm kaart die ik thans nog heb, is nog uit de periode dat er een Ben logo op staat, deze simm gebruik ik nu nog in de bij T-Mobile aangeschafte Galaxy Ace II, ik heb net mijn abonnement vandaag voor 2 jaar verlengd, heb een Galaxy 3 aangeschaft en helaas kan daar mijn oude simm niet in, hier moet een microsimm in, dus bel klantenservice wat te doen, kon telefonisch een dure microsimm bestellen, of minder dure optie naar T-Mobile shop, of het online bestellende goedkoopste optie, aan al die "goede opties" zitten voor mij alleen maar nadelen, geen klantvriendelijke oplossing.
Ik kan online op mijn eigen kosten uiteraard microsimm bestellen, maar kan dan niet mijn gegevens in nieuwe telefoon zetten, ik heb in die ruim 15 jaar nog nooit een nieuwe simm bij welke verlenging dan ook gekregen, men wil wel dat je verlengd, en verdere kosten altijd voor klant.
lees op de site dat er gratis adapter van micro naar normaal is te krijgen, waar te bestellen???
kan het ieder geval nergens vinden in mijn T-Mobile
Het zou T-Mobile sieren als ze voor trouwe klanten de service zouden hebben om bij verlenging ook de simm te leveren die je in die periode nodig heb, en niet roepen hoe zwaar T-Mobile het heeft met de concurrentie, ik betaal voor mijn pakket waar ik alle niet gebruikte minuten sms data iedere maand kwijt ben, dat is pure winst T-Mobile hoop dan ook dat oude klanten toch gewaardeerd worden en dat ik de benodigde microsimm en adapter toch zonder extra kosten zal kunnen krijgen
icon

Beste antwoord door Bram 28 februari 2015, 09:27

Hey gauser,

bedankt voor je bericht! Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. 🙂
Bekijk origineel

13 reacties

Beste Debutant,

Wat vervelend!
Naar mijn weten, krijg jij gewoon een nieuwe simkaart bij het verlengen van je abonnement.Ik zou maar langs een T-mobile shop gaan.
Reputatie 5
Badge +13
Vroeger werden zulke oude simkaarten gewoon gratis omgeruild voor nieuwe een nieuwe simkaart.

Wacht anders even een reactie van een moderator af.

@Ruya75
Als je een verlenging doet met toestel dan zit er een bijpassende simkaart bij. Verleng je met een sim only dan volgens mij niet.
Reputatie 5
Badge +13
Ik zag dat je nog een topic hebt aangemaakt. Dit is echter niet de bedoeling en niet toegestaan. Dit schept verwarring en je weet straks niet waar je antwoord hebt gekregen. Hou dit topic in de gaten. 🙂
Het was en is zeker niet mijn bedoeling om verwarring en niet toegestane dingen te doen:?,zag dat mijn eerste vraag in verkeerde topic stond, je kan de vraag niet verwijderen, dacht in mijn onschuld het nogmaals te plaatsen op de plek waar mijn vraag wel gesteld zou moeten worden
Hey gauser,

bedankt voor je bericht! Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. 🙂
Hartelijk dank voor je reactie is het ook mogelijk om ook de
op de site vermelde gratis micro naar normaal adapter
er bij te krijgen zodat ik de gegevens uit mijn oude telefoon
kan overzetten
vast bedankt
Jep! 🙂 Die stuur ik op!

Fijn weekend!
Hey gauser,

bedankt voor je bericht! Ik heb je een privébericht gestuurd met meer informatie. :)

Beste Bram,

Ik heb hetzelfde probleem als Gauser. De grote simkaart uit mijn Nokia past niet in mijn nieuwe smartphone. Ik begrijp dat ik een nieuwe micro simkaart kan bestellen, maar wil natuurlijk de gegevens van de huidige sim op de nieuwe overzetten. Kun je me vertellen hoe ik dat moet doen?
Dank! Ellie L.
Hoi Ellie L ik heb op het forum de gratis micro naar normaal adapter gevraagd, welke door moderator Bram naar mij is toegezonden
Op je vraag hoe ik gegevens heb overgezet, dat heb ik op volgende wijze gedaan,
eerst de nieuwe micro sim kaart geactiveerd, deze geactiveerde sim in adapter gedaan en in mijn
oude telefoon gezet daar kan je je gegevens overzetten naar nieuwe sim en kan je weer gebruik maken van al je oude gegevens hoop dat ik je hiermee heb kunnen helpen
Hallo Gauser,

Dank voor je reactie. Ik ga ermee aan de slag.
Jep! 🙂 Die stuur ik op!

Fijn weekend!

Hallo Bram,

Kun je mij ook zo'n gratis adapter sturen? Ik zit met precies hetzelfde probleem.
Dank!
Reputatie 5
@ellie L. ik heb bij deze de simadapter naar je toegestuurd zodat je van de micro sim een 'normale' sim kunt maken. Veel plezier er mee! 🙂
@ellie L. ik heb bij deze de simadapter naar je toegestuurd zodat je van de micro sim een 'normale' sim kunt maken. Veel plezier er mee! :)

Hartelijk dank!

Reageer