Beantwoord

Verkeerde levering simkaart/esim

• 12 september 2019
  • 1 reactie
  • 306 Bekeken

Afgelopen dagen heb ik de stap genomen om over te stappen van KPN naar T-mobile vanwege de mogelijkheid van esim.

Op de website heb ik de bestelling geplaatst via een esim bestellink. Tijdens het bestelproces ben ik de optie esim nergen tegen gekomen. Daarom heb ik via de site een chatgesprek geopend ter ondersteuning. De T-mobile medewerker schreef mij dat dit vanzelf voorbij komt tijdens het proces. Vervolgens ben ik dit nergens tegen gekomen. Een aantal dagen later, heb ik per post een fysieke simkaart ontvangen.

Daarom heb ik telefonisch contact opgenomen met de klantenservice van T-mobile. Na een langdurig geautomatiseerd proces en een wachtrij kreeg ik eindelijk een medewerker te spreken. Na het verkondigen van mijn probleem werd de verbinding verbroken. Vervolgens nog een keer telefonisch het hele proces doorlopen, waarna een medewerker mij te woord kon staan. Die kon mij vervolgens niet helpen dus werd ik doorverbonden. Een kwartier later kreeg ik een nieuwe medewerker, waarbij ik mijn probleem nogmaals kon herhalen en mij vertelde dat ik verkeerd doorverbonden was. Dus werd ik nog maals doorverbonden. Na een 4e medewerker te hebben gesproken, gaf hij aan dat hij tijd nodig had om dit te bekijken.

Inmiddels 50 minuten verder, gaf hij aan dat hij dit niet kon wijzigen en het advies dat ik op de dag van overzetten, maar nog een keer moet proberen telefonisch contact op te nemen met de klantenservice van T-mobile.

Waardeloos dus hoe er wordt omgegaan met nieuwe klanten.
  1. Ik krijg niet de bestelling die ik heb aangevraagd.
  2. Als ik dit zelf wil oplossen, blijkt er direct geen oplossing vanuit de klantenservice te zijn.
  3. Ik mag over een aantal weken nog een poging wagen bij de telefonische klantenservice en hopen dat het dan wel wordt opgelost.
  4. De overstap van KPN naar T-mobile is een hele nare ervaring, omdat het voor mij enorm veel tijd kost om de bestelling te kunnen ontvangen wat ik graag zou willen.
Nu is mijn vraag aan T-mobile: Kunnen jullie mij nog een esim opsturen of raden jullie mij aan om de bestelling bij jullie te annuleren, zodat ik klant blijf bij KPN?
icon

Beste antwoord door Hajar 17 september 2019, 10:25

Hi @Haxxor

Ik wil graag met je meedenken. Heb je momenteel een abonnement lopen bij ons? Je kan de e-sim bestellen op deze manieren; Je hebt al een abonnement bij T-Mobile. Dan kun je je huidige simkaart vervangen door een eSIM. Ga dan naar My T-Mobile om je aanvraag voor een eSIM te doen. Bestel een nieuw abonnement met eSIM bij T-Mobile. Doe dit in een van onze T-Mobile shops of bestel je abonnement met eSIM online. Als je nog geen klant bent bij ons dan kun je geen losse Esim bestellen.

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi @Haxxor

Ik wil graag met je meedenken. Heb je momenteel een abonnement lopen bij ons? Je kan de e-sim bestellen op deze manieren; Je hebt al een abonnement bij T-Mobile. Dan kun je je huidige simkaart vervangen door een eSIM. Ga dan naar My T-Mobile om je aanvraag voor een eSIM te doen. Bestel een nieuw abonnement met eSIM bij T-Mobile. Doe dit in een van onze T-Mobile shops of bestel je abonnement met eSIM online. Als je nog geen klant bent bij ons dan kun je geen losse Esim bestellen.

Ik hoor graag van je zodat ik je verder kan helpen!

Reageer