Beantwoord

Verkeerde pincode en pukcode kwijt

• 2 januari 2016
  • 1 reactie
  • 274 Bekeken

Reputatie 2
Hallo , Ik vond bij het opruimen een oud mobieltje met daarin nog een sim kaart van T mobile , maar na 3 x een verkeerde pin ingetoetst te hebben vraagt hij nu om een pukcode maar die heb ik dus niet meer , nu weet ik ook niet of het nummer van die simkaart nog hetzelfde mobiele nummer is wat ik nu alweer jaren heb , Nu wil ik heel graag bekijken of op deze telefoon secu simkaart nog dingen staan van mijn overleden partner , maar hoe kan ik nu weer toegang krijgen tot de telefoon ? Moet ik dan bijv mijn huidige simkaart in het toestel stoppen en kan ik dan zien wat zich op de telefoon bevind ?

Graag jullie reacties , bij voorbaat dank
icon

Beste antwoord door Pilovali 2 januari 2016, 19:56

Hallo,

Op de simkaart staat vaak alleen opgeslagen telefoon nummers.
Als je toegang wilt krijgen tot de telefoon, kun je het beste de simkaart er gewoon uit te halen.
De meeste telefoons starten gewoon verder als er geen simkaart in zit. Je hebt dan natuurlijk geen netwerk.

Als je de simkaart wilt deblokkeren, moet je inderdaad de PUK code invoeren. Deze kun je vinden op de simkaart houder en door in te loggen op My T-Mobile.

Laat je het even weten als het gelukt is?
Groet,
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hallo,

Op de simkaart staat vaak alleen opgeslagen telefoon nummers.
Als je toegang wilt krijgen tot de telefoon, kun je het beste de simkaart er gewoon uit te halen.
De meeste telefoons starten gewoon verder als er geen simkaart in zit. Je hebt dan natuurlijk geen netwerk.

Als je de simkaart wilt deblokkeren, moet je inderdaad de PUK code invoeren. Deze kun je vinden op de simkaart houder en door in te loggen op My T-Mobile.

Laat je het even weten als het gelukt is?
Groet,

Reageer