Beantwoord

Verlengd via retailer, inclusief simkaart

Reputatie 3
Hai T-mobile,

Heb zojuist via Coolblue mijn contract verlengt met een nieuw toestel, dat komt eind april binnen. Nu zag ik dat daar een nano simcard in moet en ik heb nog een micro simcard. Kan ik via dit forum een nano simcard bestellen? Wordt dit in rekening gebracht? (aangezien ik verplicht ben een andere simcard te gebruiken). En tot slot kan ik na ontvangst van de simcard gewoon wachten met activeren tot het toestel er is?

Groetjes,
Cindy
icon

Beste antwoord door toetsie 17 april 2016, 18:01

Normaal gesproken wordt er een nieuwe simkaart meegeleverd.
Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Normaal gesproken wordt er een nieuwe simkaart meegeleverd.
Reputatie 3
Door de retailer? Begreep dat dat juist niet zo is.
Reputatie 4
Badge +7
Ik verleng altijd via een retailer en tot nu toe is er altijd een simkaart meegeleverd.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Cindy,

Leuk dat je verlengd hebt! Voor welke telefoon ben je gegaan?

In principe zou je er gewoon een nieuwe simkaart bij moeten ontvangen, maar ik weet per retailer niet precies wie dit wel en niet standaard doet. Mocht het nou zo zijn dat er toch géén simkaart bij geleverd is, dan kun je die alsnog bij ons aanvragen of eventueel ophalen in de T-Shop bij jou in de buurt. Laat het even weten wanneer je telefoon geleverd is en of de kaart erbij zat!

Alvast heel veel plezier met je nieuwe telefoon en als je nog vragen hebt, laat het ons weten!
Reputatie 3
Had David,

Het is de LG G5 geworden. Zal de retailer van te voren mailen om te vragen hoe zij dat doen.

Groetjes, Cindy
Reputatie 3
Heb het nagekeken maar omdat het een verlenging bij T-mobile betreft, stuurt de retailer geen nieuwe simkaart mee. Nu wil ik mijn oude telefoon als reserve bewaren en daar zit een micro kaart in, de nieuwe gaat een nano simkaart in. Ik las elders dat er een adapter pakket uitgegeven wordt, kan ik die bestellen en dien ik daarvoor te betalen? Plus nogmaals, kan ik dan wachten met actieveren van de simkaart tot het nieuwe toestel er is?

Groetjes,
Cindy
Reputatie 4
Badge +7
Ik verleng via gsmeasy die leverd een simkaart mee, ook bij verlenging.
Reputatie 6
Badge +17
Hi hi Cinner,

Ah jammer dat je geen nieuwe simkaart krijgt bij de levering.

Ik heb je gelijk een 3-in-1 simkaart gestuurd. Je krijgt deze binnen 3 werkdagen binnen en kan je activeren wanneer jij wilt via My T-Mobile. Je oude simkaart komt pas te vervallen als je de nieuwe activeert.

Zoals de naam al doet vermoeden heb je 3 simkaarten in 1, dit betekent dat je er zelf voor kan kiezen welk formaat je gaat gebruiken. Als je de omhulsels van de grotere simkaarten bewaart, dan kan je jouw nano simkaart in de micro simkaart plaatsen zodat je jouw oude telefoon in geval van nood ook kan gebruiken. ;)

Ik hoop dat dit de oplossing is waar je naar op zoek was. Mocht je verder nog vragen, verzoeken of onduidelijkheden hebben dan horen we het graag!
Reputatie 3
Hai Issam,

Hardstikke bedankt, prima opgelost zo.

Groetjes,

Cindy
Reputatie 7
Badge +20
Hi Cindy,

Fijn om te lezen dat Issam jou zo goed heeft geholpen. Als ik verder nog iets voor je kan betekenen, laat het mij weten! 🙂

Reageer