Ik heb al jaren lang (en dan bedoel ik echt jarenlang) hetzelfde nummer! Nu ben ik in september voor een jaar naar Curacao vertrokken en heb ik hier al een tijdje niet aan dat nummer gedacht. 26 maart nog even wel, toen heb ik snel even online opgewaardeerd, niets aan de hand dacht ik. Maar helaas toch wel... nu ik mijn simkaart in een andere telefoon stop blijkt mijn nummer verlopen te zijn. Terwijl ik toen wel gewoon op kon waarderen, beetje zonde van mijn geld, maar dat terzijde. Nu begrijp je vast wel dat ik heeeeeel graag mijn nummer terug wil en hoop ik dat jij mij gaat zeggen dat dat gewoon goed komt!

Nu heb ik al veel op internet gezocht en las ik op een forum deze reactie van T-Mobile webcare:
Door: T-Mobile Webcare
16 April 2012 11:50 @Allen:
Wanneer je Prepaid simkaart is komen te vervallen doordat de periode van een half jaar voorbij is, kunnen we altijd kijken naar mogelijkheden om je nummer opnieuw te activeren. Wanneer je er op tijd bij bent, kan dit bijna altijd worden gedaan. Dan heb je in ieder geval wel je nummer weer terug
Aangezien dit 6 jaar geleden al kon, ga ik er vanuit dat daar vandaag de dag zeker mogelijkheden voor zijn! (:
Ik hoor het wel!
Groetjes Rianne
Beste antwoord door Bas
Bon tardi, Rianne
Lekker zeg, een jaar op Curaçao! Ik heb er zelf een half jaar gewoond, dus alleen met het lezen van je bericht krijg ik alweer zin om terug te gaan. Zit je er voor je studie, of gewoon een lekker jaartje werken in de zon?
Ik ben het natuurlijk meteen voor je in gaan nakijken en kan je dan ook geruststellen, het komt goed! Als je mij in een privebericht jouw 06-nummer, volledige adresgegevens, geboortedatum en laatste 4 cijfers van je rekeningnummer kunt sturen, dan zorg ik ervoor dat het bij de juiste afdeling terecht komt.
Ik hoor het graag graag van je. Ayo!