Vraag

verouderde simkaart?

Hallo,

Mijn prepaid telefoon gaat heel vaak uit en aan, uit zichzelf. Bij mijn vorige toestel gebeurde dit ook af en toe, maar nu dus heel vaak. (minstens 3 keer per dag)
Ik ben daardoor heel vaak niet goed bereikbaar.
Zou het er aan kunnen liggen dat de simkaart verouderd is en aan vervanging toe is?

Groetjes

3 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@bibbie-isa

Allereerst welkom op het forum.

Dat lijkt me erg vervelend. In het systeem is inderdaad zichtbaar dat je een vrij verouderde simkaart hebt. Jouw adres is op dit moment niet geregistreerd in het systeem, dus kan ik je ook geen nieuwe simkaart toesturen. Je hebt dus de mogelijkheid om jezelf te registreren op My T-Mobile. Daar kan je onder het kopje Service & Contact ook gelijk een nieuwe simkaart aanvragen. 🙂
Hoi,

Ik heb bij een verlenging een Xperia Z genomen. Ik had een Xperia L, deze was voorzien van een normale simkaart. Deze past dus niet in de Xperia Z, in de winkel kreeg ik derhalve een microsimkaart. Maar moest daarvoor € 9,95 betalen, terwijl ik toch overal lees dat deze gratis kan worden opgestuurd of voor de helft. Hoe kan daar zo'n verschil in zitten?

Grt. Pedro
Reputatie 7
@Pedro1975

Wanneer je bij een vernieuwing van het contract met toestel een andere simkaart nodig hebt kun je dit meteen aangeven bij de bestelling. In mijn gegevens zie ik echter dat je een vernieuwing met een Sim Only abonnement hebt gedaan. Wanneer je een los toestel hebt gekocht is bestellen via My T-Mobile de voordeligste oplossing omdat dit een geautomatiseerd proces is.

Reageer