Beantwoord

Vervangen oude Orange prepaid SIM kaart

• 12 februari 2017
  • 7 reacties
  • 1313 Bekeken

Ik ben nog in het bezit van een 'hele' oude Orange prepaid sim kaart (8931201...). Ik wil vanaf nu een iPhone 4s gaan gebruiken. Maar helaas past deze daar niet in. Ik heb begrepen dat ik dan in aanmerking kom voor een gratis vervangende sim kaart. Kunnen jullie mij deze opsturen?
icon

Beste antwoord door Amy 13 februari 2017, 08:42

Goedemorgen EmDeFries,

Slim dat je dit navraagt. Wanneer je gebruik maakt van een oud type simkaart kunnen we je inderdaad kosteloos een nieuwe simkaart toesturen. Ik heb dit dan ook zojuist gedaan en je ontvangt de simkaart binnen drie werkdagen. Je hoeft hem dan alleen nog maar te activeren. :)

Laat je het weten als je hier verder nog vragen over hebt?
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

7 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Dit topic gaat op slot in verband met dubbele post én verouderd topic.

Opnieuw maar een eigen topic gestart..

Ook ik heb nu dit probleem en zou dus graag kosteloos een vervangende sim ontvangen..

mVG, HH

Bedankt Amy !
Reputatie 7
Badge +15
Goedemorgen EmDeFries,

Slim dat je dit navraagt. Wanneer je gebruik maakt van een oud type simkaart kunnen we je inderdaad kosteloos een nieuwe simkaart toesturen. Ik heb dit dan ook zojuist gedaan en je ontvangt de simkaart binnen drie werkdagen. Je hoeft hem dan alleen nog maar te activeren. :)

Laat je het weten als je hier verder nog vragen over hebt?
Reputatie 6
Badge +17
Ik weet 95% zeker dat - als je een oude Orange simkaart hebt - die kosteloos wordt vervangen door een nieuw exemplaar. Je kunt het beste dus even wachten op een T-Mobile medewerker 😉
Badge +5
Je kunt hem eventueel zelf bestellen via My T-Mobile. Of die gratis is als je zo'n oude kaart hebt, durf ik niet te zeggen, maar dat kan iemand van T-Mobile eventueel voor je regelen.