Beantwoord

Vervangen van simkaart, kost dat altijd geld?

• 19 juli 2016
  • 5 reacties
  • 361 Bekeken

Hallo T-mobile,

Ik heb mijn simkaart al een hele tijd niet gebruikt. Nu heb ik binnekort een nieuwe telefoon en heb ik mijn simkaart erbij gepakt om hem even in een toestel te testen, echter geeft die om de paar minuten aan dat dat er geen sim kaart in zit. In mijn vriendin haar toestel heb ik dit ook geprobeerd en daar doet hij hetzelde. De sim kaart is wat versleten (goude gedeelte).
De simkaart is ong 3jaar oud en had hem op maat laten knippen in de t-mobileshop in De Boogaard in Rijwijk toen der tijd. Toen had ik een gratis simkaart gekregen (die hun dus gelijk op maat knipte).

Nu wil ik dus een nieuwe bestellen maar kost dit altijd geld? Kan ik ivm slijtage niet gewoon een vervangende simkaart ontvangen van jullie?

Graag hoor ik van jullie.
Verder heeft het T-mobile Netwerk het wel altijd hoed gedaan hoor
icon

Beste antwoord door Rosan 19 juli 2016, 16:08

Beste vishal als je een verlenging met abonnement kiest is het een beetje afhankelijk van de situatie maar als in het systeem blijkt dat je simkaart niet gaat passen in je nieuwe toestel of je maakt gebruik van een verouderde simkaart dan krijg je een nieuwe simkaart mee gestuurd.
Verleng je met een sim only dan word er over het algemeen geen nieuwe sim kaart gestuurd tenzij je dus gebruikt maakt van een verouderde simkaart.
De goedkoopste manier om een simkaart te bestellen is on line via my T mobile.

Heb je je abonnement ook de afgelopen maanden/jaren niet gebruikt?
Of gaat het misschien om een pre paid sim kaart?
Bekijk origineel

5 reacties

Badge +13
Beste vishal als je een verlenging met abonnement kiest is het een beetje afhankelijk van de situatie maar als in het systeem blijkt dat je simkaart niet gaat passen in je nieuwe toestel of je maakt gebruik van een verouderde simkaart dan krijg je een nieuwe simkaart mee gestuurd.
Verleng je met een sim only dan word er over het algemeen geen nieuwe sim kaart gestuurd tenzij je dus gebruikt maakt van een verouderde simkaart.
De goedkoopste manier om een simkaart te bestellen is on line via my T mobile.

Heb je je abonnement ook de afgelopen maanden/jaren niet gebruikt?
Of gaat het misschien om een pre paid sim kaart?
Ik heb een abbonement en die heb ik verlengd. Ik had een LG G2 en na verlenging een samsung galaxy s6. Echter paste de simkaart daar nooit in. Ook had ik hiervoor geen nieuwe gehad. Zou ik die dan alsnog opgestuurd kunnen krijgen?

Groetjes
Reputatie 7
Badge +15
Hey Vishal92,

Leuk dat je verlengd hebt! Heb je in de tussentijd helemaal geen gebruik gemaakt van je simkaart en abonnement? :S

Door de beschadiging van het knippen kan de simkaart inderdaad niet goed werken. We zijn redelijk coulant hierin en ik stuur je dan ook graag een nieuwe simkaart toe. Gaat het wel om het nummer waarmee je bent ingelogd op het forum? Mocht het om een ander nummer gaan zou je dat dan naar mij willen sturen in een privébericht? Dan ga ik er voor zorgen dat je een nieuwe simkaart ontvangt!

Ik zie je berichtje tegemoet!
Hoi ik heb hem nog even in mijn LG G2 gebruikt omdat hij niet paste en ik te lui was om een nieuwe te halen heb ik inderdaad het simkaart nooit in de galaxy s6 edge gedaan. De simkaart heb ik na december niet meer gebruikt omdat mijn G2 stuk ging. Nu toch maar gebruik maken anders betaal ik voor niets haha.

Het is inderdaad gewoon mijn eigen nummer dat op 7974 eindigd.

Bedankt T-mobile! Ik zie hem dan graag tegemoed.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Vishal92,

Ah ik snap hem nu! 😉 Zonde dat je de Galaxy S6 Edge nog niet in gebruik hebt! Een nieuwe simkaart is nu in ieder geval naar je onderweg. Je ontvangt met ongeveer 3 werkdagen en je kunt hem dan gemakkelijk zelf activeren.

Laat je weten of het gelukt is? 🙂

Reageer