Beantwoord

Vervangende PrePaid SIM aanvragen lukt niet.

  • 4 september 2019
  • 3 reacties
  • 439 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Ik probeer een vervangende SIM aan te vragen maar krijg dan een mail dat dit niet gelukt is.
Vervolgens krijg ik een melding dat ik over 7 dagen pas weer mag bestellen.
Er wordt niet aangegeven wat er mis gaat.
icon

Beste antwoord door Gioia 6 september 2019, 15:20

Hoi @R.O.,

Geen zorgen, ik ga je helpen! Heb je misschien de mogelijkheid om langs één van onze T-Shops te gaan? Hier kunnen mijn collega's je helpen aan een nieuwe simkaart zodat je direct weer bereikbaar bent. Als het niet lukt om langs de T-Shop te gaan dan stuur ik je een vervangende simkaart toe. Wil je mij dan wel even een privébericht sturen met je adresgegevens? Dan weet ik zeker dat de simkaart op het juiste adres aankomt!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18
Beste @R.O.

Heb je voldoende beltegoed om de simkaart te betalen?

Groet, Folkert
Reputatie 2
Badge +1
Hoi @R.O.,

Geen zorgen, ik ga je helpen! Heb je misschien de mogelijkheid om langs één van onze T-Shops te gaan? Hier kunnen mijn collega's je helpen aan een nieuwe simkaart zodat je direct weer bereikbaar bent. Als het niet lukt om langs de T-Shop te gaan dan stuur ik je een vervangende simkaart toe. Wil je mij dan wel even een privébericht sturen met je adresgegevens? Dan weet ik zeker dat de simkaart op het juiste adres aankomt!
Beste @R.O.

Heb je voldoende beltegoed om de simkaart te betalen?

Groet, Folkert

Hoi Folkert,

Bedankt voor de tip.
Dit had ik er niet bijgezet maar er is voldoende beltegoed.

Groet,
R.

Reageer