Beantwoord

Vervangende Simkaart aanvragen

  • 4 februari 2016
  • 3 reacties
  • 133 Bekeken

Ik wil een vervangende simkaart aanvragen voor mijn nieuwe mobiel.
Als ik dit aanvraag via "nieuwe simkaart aanvragen" zie ik wel mijn adres maar als ik bevestig krijg ik het antwoord: kan gegevens niet ophalen, probeer het later nog eens...
Al 2 dagen aan het proberen....hoe lang duurt dit nog??
icon

Beste antwoord door Geravo 4 februari 2016, 08:04

Beste Frits,



Dit is tot zover ik weet deze afgelopen week al een bekend probleem inderdaad!

Je kunt straks het beste telefonisch via 1200 een nieuwe simkaart aanvragen.

Geef dan wel even aan dat je door de storing online geen nieuwe kan aanvragen, maar dat je niet het tarief van de telefonische bestelling betaald, maar het online tarief van €5,-
Bekijk origineel

3 reacties

Beste Frits,



Dit is tot zover ik weet deze afgelopen week al een bekend probleem inderdaad!

Je kunt straks het beste telefonisch via 1200 een nieuwe simkaart aanvragen.

Geef dan wel even aan dat je door de storing online geen nieuwe kan aanvragen, maar dat je niet het tarief van de telefonische bestelling betaald, maar het online tarief van €5,-
ok, gedaan en gelukt. bedankt voor de service.
Reputatie 7
Badge +15
Hey Fritsbr,

Fijn dat Geravo je verder heeft geholpen en het gelukt is! Zodra de simkaart op je deurmat ligt hoef je hem alleen nog maar te activeren.

Je had hier overigens niet per se de klantenservice voor hoeven bellen. Wij, T-Mobile Moderators pakken de topics meestal binnen 24 uur op. 🙂

Reageer