Beantwoord

Vervangende simkaart bestellen lukt niet

  • 14 juni 2017
  • 3 reacties
  • 97 Bekeken

Al zeker 2 dagen probeer ik een vervangende simkaart te bestellen, maar krijg steeds een foutmelding. Ik ben en blijf, tot grote ieders ergernis, onbereikbaar.
Hoe los ik dit a.s.a.p. op?
icon

Beste antwoord door David 14 juni 2017, 15:34

Hey MM,

Dat is inderdaad niet erg handig!

My T-Mobile had wat opstartproblemen vanochtend, maar deze zijn gelukkig ondertussen opgelost! Ik heb gelijk een simkaart voor jou besteld, zodat deze zo snel mogelijk geleverd wordt. Binnen 3 werkdagen moet deze op de mat in Tilburg liggen. Je kunt de simkaart vervolgens zelf thuis activeren, zodat je weer bereikbaar bent!

Laat je ons weten of wij je nog ergens bij kunnen helpen?
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey MM,

Dat is inderdaad niet erg handig!

My T-Mobile had wat opstartproblemen vanochtend, maar deze zijn gelukkig ondertussen opgelost! Ik heb gelijk een simkaart voor jou besteld, zodat deze zo snel mogelijk geleverd wordt. Binnen 3 werkdagen moet deze op de mat in Tilburg liggen. Je kunt de simkaart vervolgens zelf thuis activeren, zodat je weer bereikbaar bent!

Laat je ons weten of wij je nog ergens bij kunnen helpen?
Thanx man!
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan! 🙂

Reageer