Beantwoord

Verwisselen simkaart mini iPad

• 12 november 2016
  • 1 reactie
  • 136 Bekeken

Vandaag mijn abonnement vernieuwd met daarbij een prachtige nieuwe mini iPad 4 ontvangen , inclusief nieuwe simkaart (ik heb een abo met 4g&wifi) dus nu moet ik die nieuwe simkaart activeren. Maar ik heb geen telefoonnummer oid van de oude. Maar wil wel dat het abo overgezet wordt en ik wil graag een extra account aanmaken voor de iPad. Dus..... hoe ga ik dit doen? Gewoon Sim erin proppen en zien hoe het gaat? En nee ik wil geen duo Sim. Het is mijn zakelijke iPad. Het is dus een opzichzelfstaand account/Sim/abonnement met simkaart.
Vragen:
* zit er een mobiel nummer op die (iPad) simkaart? Zo ja, waar kan ik dat nummer vinden, en heb ik een telefoonnummer nodig om dat te kunnen doen? ( het registreren van mijn nieuwe iPad) of wordt dat automatisch gekoppeld aan mijn abonnement?
* hoe maak ik, zonder telefoonnummer een account aan op t-mobile?
* kan ik mijn accounts koppelen in de app? (Als ik voor ieder device een my t-mobile account heb aangemaakt?)

Alvast bedankt voor de reacties aan deze digibeet :?
icon

Beste antwoord door David 14 november 2016, 12:01

Hoi Noorepoor,

Welkom op ons forum! 🙂 Ik help je graag verder bij je vragen!

Heb je een losse simkaart ontvangen bij de iPad 4 of heb je een MB-verdeler erbij gekregen om internet te kunnen gebruiken op je tablet? Je kunt namelijk op je simkaart het telefoonnummer vinden dat bij de desbetreffende simkaart hoort. Vervolgens kun je de simkaart via deze weg activeren.

Met dat telefoonnummer kun je vervolgens ook jouw nieuwe My T-Mobile account aanmaken. Je moet per nummer wel een aparte account hebben, dus het daadwerkelijk koppelen van de accounts is niet mogelijk. Je kunt echter wel via de app een tweede nummer toevoegen, dan heb je beide accounts in ieder geval altijd bij de hand! 🙂

Laat je weten of het gelukt is met het activeren? Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, doen we dat natuurlijk graag!
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Noorepoor,

Welkom op ons forum! 🙂 Ik help je graag verder bij je vragen!

Heb je een losse simkaart ontvangen bij de iPad 4 of heb je een MB-verdeler erbij gekregen om internet te kunnen gebruiken op je tablet? Je kunt namelijk op je simkaart het telefoonnummer vinden dat bij de desbetreffende simkaart hoort. Vervolgens kun je de simkaart via deze weg activeren.

Met dat telefoonnummer kun je vervolgens ook jouw nieuwe My T-Mobile account aanmaken. Je moet per nummer wel een aparte account hebben, dus het daadwerkelijk koppelen van de accounts is niet mogelijk. Je kunt echter wel via de app een tweede nummer toevoegen, dan heb je beide accounts in ieder geval altijd bij de hand! 🙂

Laat je weten of het gelukt is met het activeren? Als wij je nog ergens bij kunnen helpen, doen we dat natuurlijk graag!

Reageer