Beantwoord

Vragen over duosimkaart

Beste T-mobile forum :)

N.a.v. het forum /simkaart-451/duo-sim-bestellen-261695/index1.html#post1284858 zou ik graag een duosimkaart willen bestellen (via de medewerkers op dit forum aangezien digitaal nog niet mogelijk is). Wel heb ik nog een paar vraagjes.

-Momenteel heb ik nog een relax '11 abonnement, dat ergens begin volgende maand gewijzigd wordt in een Stel samen en stel bij abonnement. De kosten bij mijn huidige abonnement zijn een stuk lager als het gaat om de aanvraag van een duosimkaart (17.85 tegenover 35,59 bij het nieuwe abonnement). Graag zou ik willen weten welke kosten er bij mij in rekeningen worden gebracht als ik de duosim vóór de abonnementswijziging aanvraag?

-Wordt tijdens de aanvraag van een duosimkaart mijn huidige sim-kaart geblokkeerd. Zo ja, hoe lang ben ik dan mogelijk onbereikbaar?

Alvast bedankt voor de reacties 😳!

Met vriendelijke groet,
Tycho
icon

Beste antwoord door Amy 1 december 2015, 13:12

Hey Tycho,

Goed dat je deze vraag stelt!

Het moet in jouw geval wel mogelijk zijn om een duosimkaart aan te vragen via My T-Mobile. Wanneer je daar kiest voor 'nieuwe simkaart bestellen' kun je ook een 3-in-1 duosim bestellen. De kosten hiervoor bedragen dan €18,15.

Tijdens de aanvraag blijft je huidige simkaart gewoon actief. Pas op het moment dat je de simkaart activeert vervalt je huidige simkaart. 🙂

Laat je weten of alles zo duidelijk is?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Hey Tycho,

Goed dat je deze vraag stelt!

Het moet in jouw geval wel mogelijk zijn om een duosimkaart aan te vragen via My T-Mobile. Wanneer je daar kiest voor 'nieuwe simkaart bestellen' kun je ook een 3-in-1 duosim bestellen. De kosten hiervoor bedragen dan €18,15.

Tijdens de aanvraag blijft je huidige simkaart gewoon actief. Pas op het moment dat je de simkaart activeert vervalt je huidige simkaart. 🙂

Laat je weten of alles zo duidelijk is?
Bedankt voor je duidelijke reactie! Heb inmiddels de bestelling geplaatst en deze was inderdaad gewoon mogelijk via de website 🙂 !
Reputatie 6
Badge +16
Hi Tycho1,

Goed om te lezen dat het is gelukt. Graag gedaan namens onze collega Amy!

Als je verder nog vragen of onduidelijkheden hebt dan helpen we je graag verder. 🙂

Reageer