Beantwoord

Waar vind ik mijn Puk-code

goede dag.
mijn toestel was gisteren per ongeluk geblokkeerd, door mijn eigen schuld.
ik ben vanmorgen naar een t-mobile shop geweest en die hebben het gefikst.[ gelukkig].
maar nu wil ik de pukcode ergens noteren, maar ik heb hem niet, want ik heb het omhulsel..waar de simkaart uitgedrukt is, niet meer, en dat zette mij aan het denken..voor als het nog eens gebeurd, in het weekeind, dan heb ik dus een probleem...dus vandaar dat ik mijn pukcode graag wil weten.
kunt u mij daaraan helpen? mijn e mail is..
alvast bedankt.mijn naam is bekend bij T-Mobile,
icon

Beste antwoord door Issam 20 maart 2016, 17:04

Hoi Ron,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Welkom op het forum!

Ik kan me goed voorstellen dat je jouw puk code altijd tot je beschikking wilt hebben. Zoals toetsie aangaf kan je jouw puk code te allen tijde via My T-Mobile opvragen. Voor de zekerheid heb ik je ook een e-mail gestuurd met daarin je puk code. Bewaar deze e-mail goed. ;)

Ik hoop dat hiermee je verzoek is afgehandeld. Mocht je nog aanvullende vragen of verzoeken hebben dan horen we het graag van je.

Ps. lijkt het je leuk om jezelf aan ons voor te stellen? Breng dan een bezoekje aan het voorstel topic.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 4
Badge +7
Die kun je opvragen via je My T-Mobile.
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Ron,

Leuk dat je hier je vraag stelt. Welkom op het forum!

Ik kan me goed voorstellen dat je jouw puk code altijd tot je beschikking wilt hebben. Zoals toetsie aangaf kan je jouw puk code te allen tijde via My T-Mobile opvragen. Voor de zekerheid heb ik je ook een e-mail gestuurd met daarin je puk code. Bewaar deze e-mail goed. ;)

Ik hoop dat hiermee je verzoek is afgehandeld. Mocht je nog aanvullende vragen of verzoeken hebben dan horen we het graag van je.

Ps. lijkt het je leuk om jezelf aan ons voor te stellen? Breng dan een bezoekje aan het voorstel topic.

Reageer