Wat is mijn simkaartnummer?

Beste lezer,

Vanwege het kleiner knippen van mijn simkaart ben ik mijn simkaartnummer kwijt. Deze zou ik graag willen opvragen.

Ik hoor het graag.

Mvg

This topic has been closed for comments

362 reacties

Reputatie 6
Badge +16
@Youyou

Welkom op het forum.

Ik heb je in een Privebericht je simkaartnummer gestuurd. 😉
ik heb hetzelfde probleem, door het kleiner knippen van de simkaart weet ik niet zeker of het overgebleven nummer het juiste is. Ik heb het nummer nodig om het abonnement over te zetten naar mijn dochter.
Reputatie 5
@Mako67 Welkom op het forum.

Ik stuur je een privébericht. 🙂
Ivm kleiner knippen van mijn simkaart,
kan ik mijn simkaart nr niet meer lezen, ....
dus het zelfde probleem hier als onderstaand,
mag ook ik mijn simkaart nummer?

groetjes marielle
Reputatie 5
@marielle81

Ik heb je hierover een privébericht gestuurd. 🙂
ik kan mijn simkaart nummer ook niet lezen maar wel nodig bedankt
Reputatie 5
@PEENBUIKER

Ik heb je in het vorige topic van een antwoord voorzien. 🙂 Om het forum overzichtelijk te houden wil ik je vragen om je vraag eenmalig te posten en niet op meerdere plaatsen. Alvast bedankt! 🙂
Beste lezer,

Vanwege het kleiner knippen van mijn simkaart ben ik mijn simkaartnummer kwijt. Deze zou ik graag willen opvragen.

Ik hoor het graag.

Mvg

Ik hoor het graag.
Reputatie 5
@DiNando & @kaypet Welkom op het forum! Ik heb het simkaart van jullie toegestuurd middels een privébericht.
Ik heb mijn simkaart verknipt naar een microsim nu staat mijn simkaartnummer er niet meer op.
Waar kan ik mijn simkaartnummer nu vinden ?

Gr.
JV
Reputatie 5
@JVTimmer Welkom op het forum! Ik stuur je een privébericht met het nummer van je simkaart. 🙂
Ik heb helaas ook hetzelfde probleem..
Reputatie 5
@H.anoniem ik stuur je een privébericht!
Ik ben hem helaas ook kwijt, kunt u hem ook naar mij sturen?
Reputatie 5
@ijsb Welkom op het forum. Ik stuur je een privébericht. 🙂
Hoi, hier hetzelfde probleem. Kunt u hem naar mij sturen?
Zou u hem samen met mijn klantnummmer ook naar mij toe willen sturen?
Is het simkaartnummer het nummer op de simkaart van 19 cijfers? Zo niet zou iemand hem dan naar mij toesturen samen met mijn klantnummer, deze kan ik ook niet vinden namelijk.
Ik probeer mijn beltegoed op te waarderen, dat lukt maar als ik dan bij het betalen kom doet hij et niet meer;s kunt u mij raad geven wat ik nu moet doen?
ik heb mijn simkaart verknipt tot microsim. hoe krijg ik het simkaart nummer weer terug?
Reputatie 5
@MVJ1989 @niels163 @kellady ik stuur jullie een privébericht met het simkaartnummer.
Reputatie 5
@Naomilove Welkom op het forum. Wat vervelend dat het niet lukt. Kun je het nogmaals via een andere browser proberen?

Laat even weten of het is gelukt.
Hier ook een naar microsim geknipte kaart en een hotmailaccount wat opeens leeg was (dus digitaal contract ook foetsie grrrr).
Als je mijn sim nummer even wil sturen ben ik je zeer dankbaar.
Reputatie 5
@Lizzel Welkom op het forum! Ik stuur je een privébericht. 🙂