Wat is mijn simkaartnummer?

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

362 reacties

Reputatie 4
@ t33, Miepster en SylviaMichael

Ik heb jullie simkaartnummer in een privébericht gestuurd! Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weten jullie ons te vinden!
Hallo,

Ook ik heb helaas het probleem dat door het kleiner knippen van mijn simkaart het nummer niet meer te lezen is. Zou je mij deze middels een privebericht toe kunnen sturen?

Bij voorbaat dank!
Ik zou ook graag mijn simkaartnummer willen hebben, zelfde probleem met de microchip
mvg
Reputatie 4
@ PeterHoog en lydiaaa

Welkom op het T-Mobile Forum!

Ook jullie simkaartnummer heb ik in een privébericht gestuurd! 😉
Ook hier de vraag om het simkaartnummer te sturen ivm het kleinknippen van de simkaart 🙂
hallo, ik zou graag mijn simkaart nummer weten. kan iemand die mij vertellen?
Wat is mijn sim kaartnummer? Kan ik dat ook ergens vinden, zonder de iPhone 5 open te maken?
Ook hier de vraag om het simkaartnummer te sturen ivm het kleinknippen van de simkaart, dank je wel.
Zelfde hier. Kaar kleingeknipt en nu mijn sim kaart nummer kwijt. 😞
Kunnen jullie deze sturen?
Mag ik ook mijn simkaartnummer ontvangen?

Olmo
Reputatie 5
@all

Bedankt voor jullie vragen hier op de T-Mobile Community.

In eerste instantie mijn oprechte excuses voor de late reactie op sommigen van jullie. Ik heb jullie via een privébericht allemaal voorzien van het simkaartnummer.
Reputatie 5
Omdat dit topic erg groot en daardoor onoverzichtelijk wordt is het topic hierbij gesloten.

Het opvragen van je simkaartnummer kan vanaf nu in het topic 'Wat is mijn simkaartnummer? (Deel 2)'