Beantwoord

Wat is mijn simkaartnummer?

Vanwege het kleiner knippen van mijn simkaart ben ik nu mijn simkaartnummer kwijt. Hoe kan ik deze opvragen?

icon

Beste antwoord door Roan 9 november 2013, 16:40

Heb je het simkaartnummer nodig maar kun je deze niet meer terugvinden omdat de simkaart verknipt is of simpelweg niet meer leesbaar door het gebruik hiervan? Dan is dit de plek om je simkaartnummer op te vragen!

[update]
Via My T-Mobile
Je kunt sinds 28 maart jouw simkaartnummer ook vinden op My T-Mobile en in de My T-Mobile App. Ga naar je My T-Mobile (App) en kies voor 'Simkaart & Toestel', daar vind je dan jouw huidige, actieve simkaartnummer. In het gifje (gemaakt door onze Klantexpert Skyrider) staat stap voor stap uitgelegd hoe je jouw simkaartnummer in de My T-Mobile app terugvindt:

Voor Iphone (alle IOS’en):
1. Open instellingen.
2. Druk op ‘algemeen’.
3. Druk op ‘Info’.
4. Onder ICCID staat je simkaartnummer.

Voor Android (+ Android 1.6 en hoger):
1. Download de app: SIM Card (ontwikkelaar van de applicatie: gsmdev).
2. Open de applicatie.
3. Onder ‘SIM serial number’ staat je simkaartnummer.

Voor Windows:
1. Open instellingen.
2. Druk op ‘Info (over Windows Phone)’.
3. Druk op ‘Meer info(rmatie)’.
4. Onder ‘SIM ID’ staat je simkaartnummer.

Edit: Dit topic is om het forum overzichtelijk te houden gesloten. Mocht het nou niet lukken om met bovenstaande stappen je simkaartnummer te achterhalen, laat dan een reactie achter in dit forumtopic, dan sturen we je zo snel mogelijk jouw simkaartnummer! :)
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

472 reacties

Reputatie 5
@Merijns,

Welkom op het forum. Ik heb je zojuist een privébericht gestuurd met jouw simkaartnummer! 🙂
Bedankt voor de info
Ik zou ook graag mijn simkaartnummer opvragen, alvast dank!
Reputatie 5
@Basb1985 Welkom op het forum.

Ik heb ook jou een privébericht gestuurd! 🙂
Hallo,

ik zou graag mijn simkaartnummer willen weten. Alvast bedankt.
Reputatie 6
@JTank, welkom op het T-Mobile Forum! :)
Ik heb het simkaartnummer via een privébericht gestuurd.
Reputatie 5
Heb je het simkaartnummer nodig maar kun je deze niet meer terugvinden omdat de simkaart verknipt is of simpelweg niet meer leesbaar door het gebruik hiervan? Dan is dit de plek om je simkaartnummer op te vragen!

[update]
Via My T-Mobile
Je kunt sinds 28 maart jouw simkaartnummer ook vinden op My T-Mobile en in de My T-Mobile App. Ga naar je My T-Mobile (App) en kies voor 'Simkaart & Toestel', daar vind je dan jouw huidige, actieve simkaartnummer. In het gifje (gemaakt door onze Klantexpert Skyrider) staat stap voor stap uitgelegd hoe je jouw simkaartnummer in de My T-Mobile app terugvindt:

Voor Iphone (alle IOS’en):
1. Open instellingen.
2. Druk op ‘algemeen’.
3. Druk op ‘Info’.
4. Onder ICCID staat je simkaartnummer.

Voor Android (+ Android 1.6 en hoger):
1. Download de app: SIM Card (ontwikkelaar van de applicatie: gsmdev).
2. Open de applicatie.
3. Onder ‘SIM serial number’ staat je simkaartnummer.

Voor Windows:
1. Open instellingen.
2. Druk op ‘Info (over Windows Phone)’.
3. Druk op ‘Meer info(rmatie)’.
4. Onder ‘SIM ID’ staat je simkaartnummer.

Edit: Dit topic is om het forum overzichtelijk te houden gesloten. Mocht het nou niet lukken om met bovenstaande stappen je simkaartnummer te achterhalen, laat dan een reactie achter in dit forumtopic, dan sturen we je zo snel mogelijk jouw simkaartnummer! :)
ik heb mijn sim kaart verknipt. ik kwam van een iphone 3 en heb nu een iphone 4. maar iphone 4 is nog niet geconfigureerd en mijn kaartje past niet meer in iphone 3 (verknipt). hoe kom ik nu achter mijn simkaart nummer? ik heb al een nieuwe micro sim besteld.

Gegroet,

Remco
hoe vraag ik me simkaartnummer op ? kan u hem na me stuuren of sms chris mibbs , ..alvast bedankt
Reputatie 5
@Ottertje ik zie dat je inmiddels een nieuwe simkaart hebt geactiveerd. Het nummer van de oude simkaart is nu niet meer relevant, deze is nu onbruikbaar. Mocht je in de toekomst nog vragen hebben dan zien wij je graag weer terug op het T-Mobile forum! :)

@mibbs Welkom op het T-Mobile forum! Ik stuur je het nummer van jouw simkaart via een privébericht. 🙂
Mijn simkaart is verknipt. Waar vind ik mijn SIM nummer?

bvd
Als je vermeld wat voor toestel je hebt.....   het nummer van de kaart kun je in je toestel uitlezen maar dat werkt bij elke OS anders.
Je kunt ook even Googlen met in de zoekopdracht het juiste OS en bij voorkeur ook het merk van je toestel.

Deze vraag is al vaker gesteld, dus even zoeken op het forum met de juiste trefwoorden zou ook nog wel eens de oplossing kunnen wezen.
Hallo,

Kunnen jullie mij deze doen toekomen?

Vast bedankt.

Vr.gr.
Reputatie 5
@PandaC
@Hasse

Bedankt voor jullie bericht hier op de T-Mobile Community.

Ik heb jullie beiden via een privébericht voorzien van het simkaartnummer. Mochten er verder nog vragen zijn dan weten jullie ons te vinden. 😉
Mag ik ook mijn simnr via een DM'tje :-) 
Reputatie 5
@Rnaatje,

Welkom op het forum! Ik heb je een DM gestuurd met je simkaartnummer.

Ik wil graag opvragen wat mijn simkaartnummer is, ik heb mijn simkaart geknipt voor een andere telefoon maar ik kan het niet meer helemaal lezen.
Reputatie 6
@hendriksu en Liesacha, welkom op de T-Mobile Community!
Het simkaartnummer heb ik via een privébericht naar jullie toegestuurd.
Wat is mijn Simkaart nummer? Alvast bedankt!
Door het verknippen van mijn simkaart kan ik mijn simkaartnummer niet meer lezen. Kan mijn simkaartnummer opgestuurd worden? Alvast bedankt!
Kunnen jullie mijn simkaart nummer zeggen ik heb een nano simkaart daarom.

Alvast bedankt.
Wat is mijn simnummer eigenlijk   mijn simkaart is vannochtend stuck gegaan  misschienn heb ik recht op een neiwe of hoe gaat dat?
kunnen jullie mijn simkaart nummer ook zsm sturen

Alvast bedankt
Simpel en heldere tip, telefoon uitzetten, kaartje eruit, bril op, vergrootglas is echt omslachtig