Beantwoord

Wat is mijn simkaartnummer?

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

472 reacties

Beste T-Mobile,

Vanwege diefstal van mijn prepaid telefoon, wil ik graag mijn simkaart laten blokkeren. Hiervoor schijn ik mijn simkaart-nummer nodig te hebben. Bij deze vraag ik u hartelijk mijn simkaart-nummer via een e-mail naar mij toe te sturen.

Alvast enorm bedankt,

Hajo
ook ik wil graag mijn simkaartnummer vinden, kaartje inmiddels verknipt..bedankt alvast!
Goedemorgen,

Vanwege het kleiner knippen van mijn simkaart ben ik nu mijn simkaartnummer kwijt.

Dit zou ik bij deze graag willen opvragen.
Reputatie 6
Hallo littlegirl, Hajo & jellenijhof

Welkom bij ons op het Forum!

Ik heb je allemaal een privébericht gestuurd met daarin het simkaartnummer.
Hallo,

Ik zou graag ook mijn simkaart nummer willen weten.

Alvast bedankt.
Reputatie 5
Hi Elwin,

Ik heb je een privé bericht gestuurd met het simkaartnummer. 😉
Hallo,

Vanwege het kleiner knippen van mijn simkaart ben ook ik mijn simkaartnummer kwijt.

Blackxz schreef:

Goedemorgen,

Vanwege het kleiner knippen van mijn simkaart ben ik nu mijn simkaartnummer kwijt.

Na 2 dagen nog steeds geen reactie....
@ M.M.A en Blackxz, met een Android gsm kun je hier een app vinden:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gsmdev.simcard
Ik heb een iphone en wil geen app ik wil net als de rest die na mij om een simkaart nummer hebben gevraagd een normaal antwoord krijgen!
Reputatie 6
@M.M.A.

Ik heb jouw simkaartnummer naar je toegestuurd in een Privébericht 🙂

@Blackxz

235Android probeert je te helpen hiermee 🙂 Ik heb je ook het simkaartnummer toegestuurd in een privébericht.
Graag zou ik mijn simkaartnummer willen ontvangen. Zou mij dit kunnen toesturen in een privé bericht ??

BVD
Reputatie 7
Badge +15
@ AFCA1

Check je privéberichten! 🙂
Hoi, ik heb mijn simkaart verknipt en nu zou ik graag zo snel mogelijk achter mijn simkaart nummer komen.
Alvast bedankt.
Reputatie 4
Hey Clairexamira!

Ik heb je een privébericht gestuurd met daarin je simkaartnummer! Fijne dag! 🙂
Beste moderator,

Ook ik ben mijn simkaart kwijt. Ik heb de simkaart geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. In de tussentijd heb ik mijn kaart nummer nodig. Kun je mij mijn kaartnummer berichten?Groet.
Reputatie 6
Badge +13
gogabo schreef:

Beste moderator,

Ook ik ben mijn simkaart kwijt. Ik heb de simkaart geblokkeerd en een nieuwe aangevraagd. In de tussentijd heb ik mijn kaart nummer nodig. Kun je mij mijn kaartnummer berichten?Groet.

Goedenavond @gogabo

Omdat de T-Mobile Webcare ook kerst viert, kan het zo zijn dat je pas zaterdag of aankomende maandag een bericht krijgt. Ik kan je misschien wel helpen. Ik heb een hele handige topic gemaakt waarbij je heel eenvoudig zelf je simkaart nummer kunt vinden. Dit is de link er naar toe: https://forum.t-mobile.nl/simkaart-451/info-vind-mijn-simkaartnummer-op-android-iphone-windows-toestel-236703

Laat maar weten of het gelukt is! 🙂

Groetjes,
Leroy
Beste moderator,

Graag zou ik mijn simkaartnummer willen ontvangen
Reputatie 7
Badge +15
@gogabo & @tomtom93

Jullie hebben allebei een privébericht van mij ontvangen met het simkaartnummer! 🙂
Hallo T mobile

Mijn simkaart heb ik verknipt voor mijn mobiel maar nu het ik mijn simkaart nummer nodig. Hoe kom ik achter mijn Simkaart nummer ?

Alvast bedankt,
Reputatie 5
Hoi YmyA, ik heb je een privé bericht toegestuurd met het simkaartnummer. 🙂
Reputatie 5
Om het forum netjes en overzichtelijk te houden is dit topic hierbij gesloten.

Heb je het simkaartnummer nodig dan kun je alle informatie hierover vinden in het topic Wat is mijn simkaartnummer? (deel 2). Ook is er de mogelijkheid om via het topic je simkaartnummer op te vragen wanneer dit via het toestel niet lukt.