Beantwoord

Wat is mijn simkaartnummer?

• 2 februari 2016
  • 3 reacties
  • 82 Bekeken

Ik zou graag mijn simkaartnummer willen weten?
icon

Beste antwoord door Thalina 4 februari 2016, 10:19

Hoi Lique,

Allereerst welkom op het forum!

Ik zie dat Geravo en Emzz je al goede tips hebben gegeven (bedankt!) We hebben ook een algemeen topic voor deze vraag, zou je eens een kijkje in dit topic willen nemen? Mocht je met deze informatie je simkaart nog niet kunnen vinden, laat dan even een reactie achter in het algemene topic. Dan zoeken we 'm voor je op en sturen we die via een privébericht.

Ik zie trouwens dat je nog gebruikmaakt van een oude simkaart. Daarom heb ik je gelijk kosteloos een nieuwe simkaart toegestuurd! Als je deze activeert, kun je op deze nieuwe simkaart ook gelijk je nieuwe simkaartnummer vinden. Twee vliegen in één klap! ;)

Laat je even weten of het gelukt is?
Bekijk origineel

3 reacties

Beste Lique,

Het simkaartnummer is te vinden op de simkaart zelf. Als je de simkaart verwijdert uit jou toestel, staat er op de kant met het T-logo erop, heel klein een lang nummer die meestal begint met 89*****

Als je in het bezit bent van een iPhone is dit nummer op te vragen via Instellingen > Algemeen > Info > ICCID.

Het ICCID nummer is je simkaartnummer.
Hallo Lique,

Je kan dit doen door op android de app sim card te installeren. Daar staat het sim kaart nummer onder SIM serial nummer.

Als je een iPhone hebt moet je naar: Instellingen, algemeen, info en dan ICCID
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Lique,

Allereerst welkom op het forum!

Ik zie dat Geravo en Emzz je al goede tips hebben gegeven (bedankt!) We hebben ook een algemeen topic voor deze vraag, zou je eens een kijkje in dit topic willen nemen? Mocht je met deze informatie je simkaart nog niet kunnen vinden, laat dan even een reactie achter in het algemene topic. Dan zoeken we 'm voor je op en sturen we die via een privébericht.

Ik zie trouwens dat je nog gebruikmaakt van een oude simkaart. Daarom heb ik je gelijk kosteloos een nieuwe simkaart toegestuurd! Als je deze activeert, kun je op deze nieuwe simkaart ook gelijk je nieuwe simkaartnummer vinden. Twee vliegen in één klap! ;)

Laat je even weten of het gelukt is?

Reageer