Sticky Beantwoord

Wat is mijn simkaartnummer? (deel 2)

Toon eerste reactie

271 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Annemarie,

Dat kan ik zeker! Ik heb je een privébericht gestuurd met jouw simkaartnummer. Mag ik vragen wat de reden is dat je jouw simkaartnummer nodig hebt? 🙂 Als ik ergens bij kan helpen, laat het gerust weten!
Hallo,

Ik zou graag mijn simkaartnummer willen ontvangen,

Mvg.
Reputatie 7
Badge +20
Hey Lionseelen,

Via een privébericht stuur ik jou het simkaartnummer toe! 🙂
Hallo, ik zou graag mijn simkaart nummer ontvangen
mvg
@spinne

Deze vraag heb je al in je eigen topic gesteld. Je hebt daar ook al reacties ontvangen van een medeklant.

Het is niet de bedoeling dat je je vraag in meerdere topics post. Da's tegen de huisregels van het forum. Zou je daar in de toekomst rekening mee willen houden? Alvast bedankt. 🙂
Mijn simkaartnummer staat niet vermeld in de instellingen van mijn telefoon.. Ik heb hem nodig, maar wil liever niet de kaart eruit halen
Reputatie 7
Badge +20
Hey Yasmine,

Op zich kan er niets verkeerd gaan hoor, zolang je de simkaart niet in de sloot laat vallen. 😉 Ik heb jouw simkaartnummer via een privébericht gestuurd.

Mocht er iets zijn waar wij bij kunnen helpen, laat het dan weten! Ik zie ook dat je jouw pin/puk hebt opgevraagd, dus misschien heb je nog hulp nodig bij het één of ander? Trek gerust aan de bel!
Hoi, ik heb een IPhone en kan nog steeds niet mijn simkaart nummer vinden via de stappen. Kunt u mij mijn simkaart nummer zo geven?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi Evy,

Dat kan zeker! Ik heb je gelijk een privébericht gestuurd met daarin je simkaartnummer. 🙂

Ik zie trouwens dat je gebruik maakt van een verouderde simkaart. Wil je dat wij je kosteloos een nieuwe simkaart toesturen? Laat het ons weten, want een verouderde simkaart kan voor een instabiele verbinding zorgen. We horen het graag van je Evy!
Hallo,

Mijn telefoon is gestolen en ik wil graag mijn SIM nummer weten. Zou je me kunnen helpen?

Met vriendelijke groet,

Michiel Botter
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Michiel,

Oh nee joh, wat balen! :S Ik zie dat je gelukkig al jouw simkaart hebt geblokkeerd, heel verstandig. Ik heb je in een privébericht jouw simkaartnummer gestuurd. Heb je een vervangend toestel die je (tijdelijk) kunt gebruiken? Als je snel weer bereikbaar wilt zijn, kun je bij een T-Mobile Shop een simkaart kopen en deze activeren. Anders kun je ook via My T-Mobile een nieuwe simkaart bestellen. Deze ontvang je dan binnen drie werkdagen. Ik stuur je in mijn privébericht nog wat meer informatie. Zou je daar naar kunnen kijken?

Ik zie je reactie graag tegemoet!
Goedemorgen,
Ik wil graag een simkaart nummer opvragen.
Wie kan ik een PB sturen met de gegevens?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Ldegraaf,

Ik help je daar graag verder bij! Ik zie dat je niet bent ingelogd met jouw My T-Mobile account. Zou je alsnog op het forum kunnen inloggen met My T-Mobile en vervolgens hier reageren? 🙂 Mocht dat niet lukken, kun je mij dan via een privébericht jouw 06-nummer, volledige adres, geboortedatum en laatste 4 cijfers van jouw bankrekeningnummer kunnen sturen? Ik zie je reactie graag tegemoet!
Zou een moderator mijn simkaartnummer kunnen sturen?
Hopelijk staat alle informatie in mijn my-tmobile, of anders stuur ik het via een bericht.
Met vriendelijke groet, Thijs06
Reputatie 4
Hoi Thijs,

Natuurlijk wil ik dat voor je doen! 😃

Ik heb je net via een privébericht jouw simkaartnummer gestuurd! Is er nog een speciale reden waarom je het nodig hebt?

Mocht je nog vragen hebben of als ik je ergens bij kan helpen, dan hoor ik het graag!
Reputatie 7
Badge +20
Hey allemaal,

We hebben sinds vandaag een heel handige update! Je kunt namelijk via My T-Mobile en de My T-Mobile App onder 'Simkaart' jouw huidige, actieve simkaartnummer vinden. Je hoeft dus niet meer de instructies voor jouw toestel uit te voeren of de simkaart uit jouw telefoon te plukken, dit vind je nu allemaal online! 🙂
hay
ik wil ook graag mijn nummer behouden maar mijn simkaart is nu heel klein dus het simkaartnummer staat er niet meer op hoe kan ik die anders nog vinden?
demiliedgens schreef:

hay
ik wil ook graag mijn nummer behouden maar mijn simkaart is nu heel klein dus het simkaartnummer staat er niet meer op hoe kan ik die anders nog vinden?

https://www.t-mobile.nl/my/toestel-en-sim/simkaarten
Reputatie 4
Hi Demiliedgens,

Dat is tegenwoordig heel makkelijk! 😃

Ik heb trouwens even jouw vraag verplaatst naar het algemene topic dat wij hebben over simkaartnummers. En Ctjacobs bedankt voor de reactie!

T-Mobile heeft het nu nog overzichtelijker en makkelijker gemaakt voor onze lieve klanten om het simkaartnummer te vinden. Als je inlogt op My T-Mobile dan krijg je het overzicht van jouw PrePaid abonnement en gegevens te zien. Bij het kopje "Mijn telefoon" moet je klikken op "Ga naar Mijn toestel & sim" en dan word je doorverwezen naar de normale My T-Mobile pagina (dus niet het PrePaid overzicht), daar zie je meteen onder "Simkaart en toestel" het simkaartnummer staan. Ideaal voor als je dit soort informatie vaker nodig hebt! Mag ik vragen waarom je het nummer nodig hebt? Ben je van plan om ons te verlaten? Dat zou heel jammer zijn. 😞

Als ik je nog ergens mee kan helpen, laat het mij weten. Ik sta voor je klaar!
Ik ben mijn simkaartnummer kwijt en ik kan deze zowel op de site (kan niet als prepaid?) als op mijn telefoon (Windows 10 mobile) niet terugvinden. Is er een andere mogelijkheid?
Reputatie 6
Badge +16
Hoi mlemson,

Allereerst welkom op het forum. Leuk dat je hier je vraag stelt!

We helpen je graag verder, dus heb ik je gelijk een privébericht gestuurd met daarin je simkaartnummer. Mag ik vragen waar je jouw simkaartnummer voor nodig hebt? Als wij je nog ergens bij kunnen helpen dan horen we het graag.

Reageer