Beantwoord

Welke simkaart grootte(s) worden standaard bij "stel samen en stel bij" geleverd.

• 15 juni 2016
  • 5 reacties
  • 89 Bekeken

Nu heb ik een iPhone 4s en ga zeker volgend jaar over naar iPhone SE. Moet ik nu nog een sim adapter aanvragen bij mijn bestelling of kan ik met de standaard levering uit de voeten voor beide telefoons?
icon

Beste antwoord door GertjanB96 15 juni 2016, 11:40

Als je de telefoon via T-Mobile koopt, of in combinatie met een T-Mobile abonnement via een reseller krijg je altijd de juiste simkaart meegestuurd. Dit is een 3-in-1 simkaart, deze bevat alle simkaarten voor alle telefoons 😉.

Als je de telefoon zonder een verlenging neemt, zul je mogelijk een nieuwe simkaart moeten bestellen. Dit kan voor een paar euro via My T-Mobile. :)

Dit is overigens alleen van toepassing als er in de iPhone SE een andere simkaart gaat dan in de iPhone 4s. Want in dat geval kun je natuurlijk gewoon deze simkaart blijven gebruiken. - Ik heb niet zo veel verstand van iPhones, vandaar dat ik de soorten simkaarten niet weet ^^.
Bekijk origineel

5 reacties

In de Iphone 4s zit een microsimkaart, in de iphone SE zit een nanosimkaart. Vaak kun je van de microsimkaart een nanosimkaartje maken, door het randje er af te drukken. In principe heb je geen adapter nodig want een micro simkaart is groter dan een nanosimkaart. En zo ver ik weet kun je van alle microsimkaarten een nanosimkaart maken. Beantwoord dit je vraag?
Reputatie 1
Als je de telefoon via T-Mobile koopt, of in combinatie met een T-Mobile abonnement via een reseller krijg je altijd de juiste simkaart meegestuurd. Dit is een 3-in-1 simkaart, deze bevat alle simkaarten voor alle telefoons 😉.

Als je de telefoon zonder een verlenging neemt, zul je mogelijk een nieuwe simkaart moeten bestellen. Dit kan voor een paar euro via My T-Mobile. :)

Dit is overigens alleen van toepassing als er in de iPhone SE een andere simkaart gaat dan in de iPhone 4s. Want in dat geval kun je natuurlijk gewoon deze simkaart blijven gebruiken. - Ik heb niet zo veel verstand van iPhones, vandaar dat ik de soorten simkaarten niet weet ^^.
Hoi jwdh, welkom op het klantenforum.

Beide bovenstaande antwoorden zijn juist. Wil je echter ook zo nu en dan de simkaart in de iPhone 4 gebruiken, dan heb je wel een adapter nodig. Simkaarten zijn alleen 'backwards compatible' als je een adapter gebruikt.
Super, dank jullie allemaal precies wat ik zocht. Dan kan ik nu de Simkaart voor mijn eerste abonnement laten afsturen! Later alleen het randje eraf dus prima geen extra kosten komend jaar.
Reputatie 7
Badge +20
Hi jwdh,

Super leuk om te zien hoe jullie klanten elkaar helpen! De antwoorden kloppen ook helemaal dus kan er weinig aan toevoegen. Mocht je in de toekomst weer vragen hebben dan kun je altijd terecht op ons forum. :8

Reageer