Beantwoord

Xperia Z3 compact ontvangen, maar geen nano-simkaart.

• is net lid geworden
  • 0 reacties
Hoi,
Ik heb mijn contract bij T-mobile verlengd. Vandaag de Xperia Z3 compact ontvangen. Echter moet hier een nano-simkaart in zie ik, en die heb ik niet mee ontvangen. Wat nu? Moet ik nu een zelf een nano-simkaart aanschaffen, of wordt deze nog nageleverd?
icon

Beste antwoord door Issam 13 oktober 2015, 13:36

Hi Gydo,

Welkom op het T-Mobile Forum. 🙂

Wat leuk dat je de Xperia Z3 compact hebt ontvangen. Hoe bevalt de telefoon tot nu toe? Welke kleur heb je gekozen?

Vreemd dat je geen simkaart hebt ontvangen, deze zou je namelijk wel moeten krijgen bij de bestelling. Om ervoor te zorgen dat jij alsnog zo snel mogelijk gebruik kan maken van je nieuwe Xperia Z3 Compact heb ik je kosteloos een nieuwe 3-in-1 simkaart toegestuurd. Als je deze simkaart na 3 werkdagen thuis op de deurmat hebt ontvangen dan kan je 'm via My T-Mobile activeren.

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag trouwens! Maak er een leuk feestje van. 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hi Gydo,

Welkom op het T-Mobile Forum. 🙂

Wat leuk dat je de Xperia Z3 compact hebt ontvangen. Hoe bevalt de telefoon tot nu toe? Welke kleur heb je gekozen?

Vreemd dat je geen simkaart hebt ontvangen, deze zou je namelijk wel moeten krijgen bij de bestelling. Om ervoor te zorgen dat jij alsnog zo snel mogelijk gebruik kan maken van je nieuwe Xperia Z3 Compact heb ik je kosteloos een nieuwe 3-in-1 simkaart toegestuurd. Als je deze simkaart na 3 werkdagen thuis op de deurmat hebt ontvangen dan kan je 'm via My T-Mobile activeren.

Alvast gefeliciteerd met je verjaardag trouwens! Maak er een leuk feestje van. 😉

Reageer