Beantwoord

Zeg maar één dan krijg je er twee (simkaart)

• 18 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 98 Bekeken

Hallo,

Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd omdat mijn huidige beschadigd is, wat schets mijn verbazing.....heb ik vandaag twee enveloppen in de bus liggen van T-mobile met in elke enveloppe een simkaart.

Wat te doen? de tweede (niet gebruikte) simkaart vernietigen of terugsturen?
icon

Beste antwoord door Amy 20 oktober 2016, 11:05

Hey goedemorgen Maculatus,

Aiii.. kan gebeuren natuurlijk! 😉

Je hoeft de tweede simkaart niet terug te sturen maar je hoeft hem ook niet te vernietigen. De simkaart is nog niet gekoppeld aan een nummer dus je kunt hem bewaren tot een moment dat jij (of bijvoorbeeld een vriend/vriendin) een nieuwe simkaart nodig heeft. Je kunt de simkaart dan op een later moment alsnog activeren via My T-Mobile.

Wil je het overigens laten weten als de simkaart ook dubbel in rekening gebracht is op je aankomende factuur? Uiteraard zullen we dat dan even rechttrekken voor je.
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15
Hey goedemorgen Maculatus,

Aiii.. kan gebeuren natuurlijk! 😉

Je hoeft de tweede simkaart niet terug te sturen maar je hoeft hem ook niet te vernietigen. De simkaart is nog niet gekoppeld aan een nummer dus je kunt hem bewaren tot een moment dat jij (of bijvoorbeeld een vriend/vriendin) een nieuwe simkaart nodig heeft. Je kunt de simkaart dan op een later moment alsnog activeren via My T-Mobile.

Wil je het overigens laten weten als de simkaart ook dubbel in rekening gebracht is op je aankomende factuur? Uiteraard zullen we dat dan even rechttrekken voor je.

Reageer