aanvragen nieuwe simkaart mislukt steeds, wel afgeschreven van tegoed.

• 13 april 2021
  • 8 reacties
  • 56 Bekeken

Vandaag meermalen nieuwe Simkaart proberen aan te vragen( oude simkaart past niet in nieuwe telefoon, moet nano zijn ), krijg steeds foutmeldingen. Helaas wel 10 euro afgeschreven van mn tegoed...wat een rommeltje!

8 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Beste @FShopeloos  Welkom! 
Dat  is niet fijn. De moderators gaan je zo snel mogelijk helpen. Helaas zijn ze er nu niet meer.

maar ik ga ze wijzen op dit onderwerp zodat ze dit snel voor je kunnen oplossen. 
Nog even geduld dus! Kan dat nog?

MVG.Cristien. 

ja hoor dat is prima, morgen na 13 uur ben ik weer bereikbaar. Alvast bedankt!

...inmiddels heb ik per mail zelfs TWEE bevestigingen ontvangen van verzoek om nieuwe simkaart,  1 zo’n kaart is natuurlijk genoeg. Vandaar dat er gisteren ( na diverse pogingen) ineens tien euro ipv vijf euro is afgeschreven, graag ook herstel van deze fout?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @FShopeloos 

Ik wil je graag verder helpen. Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik met je mee. 

dit soort gegevens geef ik niet zomaar online, lijkt me ook niet nodig.

06-nummer is allang bekend bij T mobile, heb het gisteren al zeker tien keer opgegeven in mijn aanvraag… evenals geboortedatum en adres in mijn T-mobile account.ook mijn emailadres is daar kennelijk bekend. Dit soort gegevens ga ik dus zeker niet nogmaals geven in een onbeschermde omgeving, aan een onbekend/ongeauthoriseerd persoon.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @FShopeloos 

Ik ben een T-Mobile medewerker en jij bent momenteel niet ingelogd met je My T-Mobile account en dus heb ik geen toegang tot je gegevens. Wil je liever niet online geholpen worden dan kun je ook telefonisch contact opnemen met onze klantenservice. Je kan ze bereiken op 06-2400 1200.

Ik hoop dat je zo verder komt.

Ik zal de klantenservice dan telefonisch proberen te bereiken, dat telefoonnummer kon ik op de website niet vinden.  Tot zover dus eerst maar bedankt!

Reageer