Beantwoord

Bestellen nieuwe simkaart met nummerbehoud

• 6 januari 2021
  • 13 reacties
  • 355 Bekeken

Hallo,

Mijn simkaart is laatst kapot gegaan. Nu wil ik een nieuwe bestellen maar dit lukt niet. Ik kan op het moment niet bellen, en inloggen met mijn t-mobile account lukt ook niet.

Zou ik op een andere manier een nieuwe Micro Simkaart (met nummer behoud) kunnen bestellen?

Met vriendelijke groet,

icon

Beste antwoord door Hajar 7 januari 2021, 11:45

Hi @T-remko 

Wij pakken alle vragen op op volgorde. Ik heb je gegevens toegevoegd en nu heb je wel de mogelijkheid om een simkaart te bestellen via My T-Mobile. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Ik hoor graag of het lukt!

Bekijk origineel

13 reacties

Reputatie 7
Badge +19

Verwijderd

Het is mij gelukt mijn account te openen. Maar bij het plaatsen van mijn bestelling krijg ik de melding, net als voorheen. Dat ik mijn Voorletters/tussenvoegsels moet invullen(vul geldige letters in). Maar wat ik ook invul niks keurt hij goed.

Zou ik hier ook mee verder geholpen kunnen worden? Aangezien de andere optie is opbellen is en dat lukt niet met een kapotte simkaart.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @T-remko 

Je bent momenteel niet ingelogd met je My T-Mobile account dus ik kan niet bij je gegevens. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres en de laatste 4 cijfers van je IBAN? Dan kijk ik graag met je mee!

Oke, ik heb je de gegevens toegestuurd👍🏻

Kloppen de gegevens? Moet ik zelf nog iets doen? Of is alles inorde en wordt de nieuwe simkaart straks gewoon bezorgt?

Is wel fijn om te weten waar je aan toe bent.

Wederom zou ik een bevestiging kunnen krijgen of alles inorde is?  Zo niet zou dit dan misschien vandaag opgelost kunnen worden?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @T-remko 

Wij pakken alle vragen op op volgorde. Ik heb je gegevens toegevoegd en nu heb je wel de mogelijkheid om een simkaart te bestellen via My T-Mobile. Hopelijk is hiermee alles naar wens!

Ik hoor graag of het lukt!

Ik heb het net geprobeert en er gebeurt gewoon weer het zelfde.  Ik krijg weer de melding dat mijn voorletters ongeldig zijn waardoor ik de bestelling dus niet kan voltooien.

Zou dit probleem wat ik heb ook opgelost kunnen worden zoals ik bij vele andere klanten op dit forum zie gebeuren die exact het zelfde probleem hebben. Namelijk dat een t-mobile medewerker de simkaart besteld. Bij die klanten lijkt dat namelijk wel te werken. 

Klanten hebben binnen 3 werkdagen een simkaart in de bus liggen. Volgens mij zit er iets in het script van de browser niet goed want alles funcioneert goed totdat ik mijn voorletter plaats. Maar ik mag die stap niet overslaan.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @T-remko,

Dit moet ik jammer genoeg doorzetten naar mijn collega's die problemen in ons systeem op kunnen pakken. Ook aan onze kant lukt het niet om een simkaart toe te sturen, in verband met de gegevens die niet gekoppeld raken. Sorry dat dit zoveel tijd in beslag neemt, hopelijk is het snel opgelost!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @T-remko,

Ik begrijp van mijn collega dat dit ondertussen is opgelost, dus als het goed is heb je de simkaart in gebruik kunnen nemen. :thumbsup: Als we nog ergens bij kunnen helpen horen we het graag!

Ik probeer een nieuwe simkaart aan te vragen maar krijg steeds : er is een fout opgetreden, probeer het later nog eens. 

Kunnen jullie mij helpen hiermee 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @belinni 

Ik heb het geprobeerd via jouw account en mij is het wel gelukt. Waarschijnlijk ging er net wat mis, Een nieuwe simkaart is onderweg en die kan je binnen 3 werkdagen thuis verwachten. Als ik verder nog iets kan betekenen, laat het mij weten!

Top! Dank je wel voor de service.

Reageer