Beantwoord

E-Sim werkt niet na activatie

• 26 februari 2021
  • 3 reacties
  • 44 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Zojuist een E-Sim aangevraagd, gedownload en geactiveerd op een nieuwe Iphone 11. De activatiecode kreeg ik op een oud toestel, waar mijn oude sim nog in zat. Na activeren van mijn E-Sim doet mijn oude simkaart het echter nog steeds op mijn oude toestel en doet mijn E-Sim nog niets. Ook als ik op MyTmobile kijk bij sim en toestel, staat mijn oude simkaart als actief en niet mijn E-Sim. Hoe valt dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door David 28 februari 2021, 13:29

Hoi @Paul.,

Op dit moment is de eSIM actief en de oude simkaart is op ons netwerk niet meer actief. De eSIM zou het dus gewoon moeten doen en met de oude simkaart zou niets meer mogelijk moeten zijn. Ervaar je nog steeds hetzelfde als in jouw eerste bericht? 

Ik heb de eSIM ook even opnieuw aangemeld op ons netwerk, dus hopelijk werkt deze nu sowieso! Houd je ons op de hoogte?

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Paul. 

Ik ben direct voor je gaan kijken en zie dat je eSIM wel is geactiveerd. Werkt alles naar behoren? Mocht het nog steeds niet werken, kun je mij dan een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste4 cijfers van je IBAN, je oude simkaartnummer en nieuwe simkaartnummer? Dan kijk ik graag hoe ik je verder kan helpen!

Is er iemand anders die ik een bericht kan sturen? @Hajar reageert niet.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Paul.,

Op dit moment is de eSIM actief en de oude simkaart is op ons netwerk niet meer actief. De eSIM zou het dus gewoon moeten doen en met de oude simkaart zou niets meer mogelijk moeten zijn. Ervaar je nog steeds hetzelfde als in jouw eerste bericht? 

Ik heb de eSIM ook even opnieuw aangemeld op ons netwerk, dus hopelijk werkt deze nu sowieso! Houd je ons op de hoogte?

Reageer