Beantwoord

eSim activeren buiten openingstijden klantenservice

• 24 januari 2021
  • 4 reacties
  • 151 Bekeken

Hi all,

Is er een mogelijkheid om mijn nieuwe eSim te activeren zonder de oude nog beschikbaar te hebben?

Aangezien de klantenservice niet open is hoop ik op een alternatief zodat ik toch bereikbaar blijf…

icon

Beste antwoord door Hajar 25 januari 2021, 14:18

Hi @BjornW 

Als je je oude simkaart niet meer hebt, dan moet je langs een T-Mobile shop om je simkaart te activeren. We doen namelijk een tweestapsverificatie via een sms op de oude simkaart om zeker te weten dat we de juiste persoon spreken. Als je die niet meer hebt, willen we nog steeds zeker weten dat we de juiste persoon spreken en dat lukt niet via een scherm, vandaar dat je langs de shop moet gaan om je te legitimeren. Neem dus een geldig ID-bewijs mee zodat mijn collega’s je verder kunnen helpen. Op deze pagina zie je een overzicht van T-Mobile winkels die open zijn.

Ik hoop dat je zo verder komt!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @BjornW 

Als je je oude simkaart niet meer hebt, dan moet je langs een T-Mobile shop om je simkaart te activeren. We doen namelijk een tweestapsverificatie via een sms op de oude simkaart om zeker te weten dat we de juiste persoon spreken. Als je die niet meer hebt, willen we nog steeds zeker weten dat we de juiste persoon spreken en dat lukt niet via een scherm, vandaar dat je langs de shop moet gaan om je te legitimeren. Neem dus een geldig ID-bewijs mee zodat mijn collega’s je verder kunnen helpen. Op deze pagina zie je een overzicht van T-Mobile winkels die open zijn.

Ik heb hetzelfde probleem.

Nieuwe mobiel gekocht bij T-Mobile en ook nog mijn abonnement verlengd. Toch tijdens backup en restoren iets niet goed gegaan.

Mijn SMS werkt niet meer zodat ik de activatiecode niet kan ontvangen.

Wegens de corona gedoe kan ik niet naar een T-mobile shop voor een noodgeval mbt activatie. 

Iedereen zegt dat ze het druk hebben vanwege de corona. Bellen naar de klantenservice T-Mobile kom ik niet doorheen. Onmogelijk! 

Niet verschuilen achter corona lockdown ! Doet iedereen. Disaster & recovery ( uitwijk)  dat ontbreekt in organisaties.

Mensen ( medewerkers) beter inzetten ( en/of aannemen) en nog beter coördineren. Moeten wij allemaal.

Welke andere mogelijkheid is er buiten SMS en Bellen naar de Klantenservice om toch in aanmerking te komen voor de activatiecode? Via DigiD een optie om over na te denken ?

mvg.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Hoppy-59 

Je kan al je vragen ook hier stellen je hoeft daarvoor niet te bellen naar de klantenservice. Wij helpen en denken ook graag mee! Je geeft aan dat je je eSIM wilt activeren. Als je je oude simkaart nog hebt dan kun je die zelf opvragen. Als dat niet het geval is dat kun je wel terecht in een T-Mobile shop voor het activeren van je eSIM. Een aantal T-Mobile winkels zijn namelijk wel open voor service vragen zoals deze. Op deze pagina zie je een overzicht van T-Mobile winkels die open zijn en zorg ervoor dat je een geldig ID bewijs mee hebt. 

Dank Hajar,

Oude SIM kan ik helaas niet mer vinden. En ik wist niet dat er t-mobile shops ( enkele) open zijn.

mvg, 

Reageer