Beantwoord

eSim activeren buiten openingstijden klantenservice

  • 14 februari 2021
  • 4 reacties
  • 64 Bekeken

Reputatie 2

Hi, 

 

Ik woon in het buitenland en heb net eSIM toegevoegd aan mijn telefoon.

Helaas heb ik GEEN oude SIM kaart meer, wordt mij verteld dat ik langs moet komen in een shop.

Vanwege corona is dit de komende maanden geen optie. Is er een andere manier om mij te verifieren?

 

Groet,

 

Tom

icon

Beste antwoord door Hajar 15 februari 2021, 11:24

Hi @TomDesmet 

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN, je huidige simkaart nummer en nieuwe simkaart nummer? Dan kijk ik graag met je mee!

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Bel morgen even de klantenservice. Die kunnen ook sims op afstand activeren.

Reputatie 2

Okay, dat stond er niet bij :) Top doe ik dat.

Thanks Eric

Reputatie 7
Badge +20

Beste @TomDesmet Welkom, de moderators kunnen je eventueel hier ook helpen.

Ze reageren op binnenkomst berichten! Heb je nu geen simkaart meer? 
Hopelijk is het snel opgelost.

Groetjes!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @TomDesmet 

Kun je mij een privébericht sturen met je 06-nummer, naam, geboortedatum, volledige adres, laatste 4 cijfers van je IBAN, je huidige simkaart nummer en nieuwe simkaart nummer? Dan kijk ik graag met je mee!

Reageer