Vraag

Esim code niet ontvangen

  • 21 juni 2020
  • 4 reacties
  • 608 Bekeken

Reputatie 1

Ik heb geen activeringscode ontvangen waardoor ik mijn esim niet kan activeren. Zou u kunnen kijken wat de stand is van mijn kaart en is het mogelijk om opnieuw een code te versturen. Ik zie ook niet bij '’extra kosten'’ dat ik iets heb besteld.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @R.Kbdy68 

Weet je zeker dat hij is besteld en is het geld wel al afgeschreven?

De QR code moet in je T-Mobile account staan.

Reputatie 7
Badge +17

Misschien is het even wachten, tegen die tijd reageert een moderator ook hopelijk.

Reputatie 1

Hallo @R.Kbdy68 

Weet je zeker dat hij is besteld en is het geld wel al afgeschreven?

De QR code moet in je T-Mobile account staan.


Nou ik heb wel een sms gekregen van TMobile en een bevestigingsmail, maar ik zie niks in MijnTMobile. Ik zie ook niet dat er is afgeschreven van mijn factuur. Ik weet niet hoelang dat duurt maar ik heb de bevestiging een uur geleden gekregen

Reputatie 7
Badge +20

Hi @R.Kbdy68 

Ik zie dat je inmiddels een collega hebt gesproken en die heeft dit doorgezet naar onze technische afdeling. Zij gaan onderzoeken waar het probleem ligt en zullen zo snel mogelijk contact met je opnemen. 

Reageer