Beantwoord

eSim instellen Samsung s20 plus

  • 17 juli 2020
  • 2 reacties
  • 467 Bekeken

hallo ik een eSim maar heb hem niet goed kunnen registreren op mijn Samsung s20  nu staat op mijn account wel dat hij geactiveerd is maar kan hem niet meer op mijn telefoon krijgen omdat ik geen QRCode op mijn scherm meer krijgt te zien 

Graag zoek ik hulp voor dit probleem 

Mvg Carl 

icon

Beste antwoord door David 17 juli 2020, 15:06

Hi @Zina2013,

Ik zie dat je later op de ochtend een nieuwe simkaart hebt geactiveerd, dus hopelijk werkt nu alles weer zoals het moet! Als we echter nog ergens bij kunnen helpen, horen we het graag en anders een fijn weekend!

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +10

Hoi @Zina2013,

Het lijkt erop dat er iets dus niet helemaal goed gelopen is. 

Ik denk dat het de snelste weg is om even contact hierover met de klantenservice op te nemen. 

Je kunt dan aangeven dat hij je eSim is geactiveerd maar dat je geen QR code op je toestel krijgt. 

Meer informatie over eSIM kun je hier terugvinden. 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Zina2013,

Ik zie dat je later op de ochtend een nieuwe simkaart hebt geactiveerd, dus hopelijk werkt nu alles weer zoals het moet! Als we echter nog ergens bij kunnen helpen, horen we het graag en anders een fijn weekend!

Reageer