Vraag

Esim s20 ultra

• 11 april 2020
  • 9 reacties
  • 552 Bekeken

Reputatie 2
  • is Prince of Content
  • 25 reacties

Hoi mods, 

Ik heb paar weken geleden esim voor mij s20 ultra geactiveerd en sindsdien heb ik problemen met mij mobiele data, veel keer uitvalt, snelheid drastisch gedaald, Volte gesprekken onderbroken. Ik vermoed dan toch dat het aan esim ligt want daarvoor ging alles soepel zoals was ik altijd bij tmobile gewend.

Is er weloptie om terug naar gewone simkaart keren of moeten jullie eerst onderzoeken wat is er misgegaan? 

Ik hoor het graag en alvast bedankt & fijne Pasen voor allemal! 🐣

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedenavond @RomanR Heb je een fijne dag gehad? 
Jazeker kan je terug.

Lees even dit onderwerp zelfde vraag, zelfde probleem ander merk gsm.

Als je het hebt opgelost lezen wij het graag.

Fijne avond 

Reputatie 2

Goedenavond @RomanR Heb je een fijne dag gehad? 
Jazeker kan je terug.

Lees even dit onderwerp zelfde vraag, zelfde probleem ander merk gsm.

Als je het hebt opgelost lezen wij het graag.

Fijne avond 

Oh dat is dan makkie... Maar toch wil ik graag weten als het kan gecheckt worden, ook voor mensen wie overvegen om esim aan te schaffen. Ik zie esim als toegevoegde waarde en zou leuk zijn als we kunnen samen alle muggen uit de lucht halen 🤣

Hartelijk dank Cristien voor je snelle en nuttige antwoord! 

Reputatie 7
Badge +20

@RomanR Eens, gelukkig lezen de moderators mee en geven het zonodig 
door aan de technische afdeling.

Maar nu eerst Pasen dus het zal niet zomaar opgelost zijn.

🐣😷 

Fijne paasdagen en blijf veilig! Blijf thuis! 

Reputatie 7
Badge +20

Hi @RomanR 

Ik wil je eerst een nieuwe simkaart opsturen om te zien of het dan wel goed gaat. Deze ontvang je binnen 3 werkdagen thuis. Laat je even weten of je met een fysieke simkaart ook problemen ervaart? Ben benieuwd naar het resultaat. 

Reputatie 2

Hi @RomanR 

Ik wil je eerst een nieuwe simkaart opsturen om te zien of het dan wel goed gaat. Deze ontvang je binnen 3 werkdagen thuis. Laat je even weten of je met een fysieke simkaart ook problemen ervaart? Ben benieuwd naar het resultaat. 

Bedankt Hajar! Ik ga dat zeker testen, ik hoop dat het ligt niet bij esim... Ik dacht dat ook de feit dat 50% mensen zitten op dit moment gewoon thuis kan ook invloed hebben.

We gaan het zien 😎

Fijne dag toegewenst! 

Reputatie 2

Beste Hajar, 

Som kaart zit nu in telefoon, nogmaals bedankt voor snelle handeling! Ik laat het weten het gaat met fysieke simkaart. 

Reputatie 7
Badge +20

Ah fijn dat je de simkaart hebt. Ik ben benieuwd naar het resultaat. 

Beste allen,

Ik ondervind precies hetzelfde probleem met mijn Samsung S20 Ultra. Sinds een kleine week maak ik gebruik van mijn Esim, daarvoor nooit problemen gehad met een fysieke sim, maar ik wilde naast mijn werk simkaart ook gebruik maken van een SD kaartje,  dus was een esim de oplossing.

Het probleem dat ik echter momenteel ondervind is dat ik gemiddeld per dag 2 á 3 keer netwerk verlies heb. Zodra ik vervolgens de vliegtuigstand inschakel en direct erna weer uit lijkt het alsof ik het netwerk "reset" en doet alles het weer. De uitval is willekeurig en ik bevind me op plaatsten waar ik gewoon volledig bereik heb. Mijn werk simkaart is ook van tmobile en die heeft geen netwerk problemen.

Enig idee hoe ik dit kan oplossen? 

Reputatie 7
Badge +17

@Callie14x 

Ik denk dat je maandag het beste langs een T-mobile winkel kunt gaan, ze kunnen dan meteen eea controleren en eventueel een nieuwe Eaim testen.

Reageer