Beantwoord

eSim werkt niet

• 14 juli 2020
  • 4 reacties
  • 681 Bekeken

Reputatie 2

Het aftikken van de 5,95 voor de esim ging vlot, maar de qr code wordt helaas niet geaccepteerd door mn Iphone11. wat nu? vinden van mogelijkeoplossingen op de t-mobile site is niet te doen. Ps. Er zit geen T-mobile shop bij mij in de buurt..

icon

Beste antwoord door Hajar 15 juli 2020, 11:05

Hi @bjpastoor 

Ik wil je graag helpen met het activeren van de eSim. Zou je eens de stappen die op deze pagina staan kunnen doorlopen? Houdt ook rekening met de volgende punten;

• de code scannen kan niet via een gewone QR-scanner app of camera.
  • bij een iPhone moet de iOS versie 12.1 of hoger zijn.
  • Het profiel kan maar 1x gedownload worden, en maar op 1 toestel gebruikt worden.
  • Om het profiel te downloaden is een mobiele data/wifi verbinding nodig

Zodra je eSim profiel is aangemaakt kun je via My T-Mobile de eSim activeren. Ga dan naar Sim & Toestel> simkaart activeren. Laat je even weten of het zo lukt?

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 2

nou geen reactie, dus toch maar even op de site gezocht..

de chat is met een bot en dus waardeloos

bellen naar 06-2400 1200 is ook met een bot, die je vraag niet snapt en zelf de verbinding verbreekt na het geven van een simplistisch lulkoek antwoord.

lekker bezig T-Mobile..

Reputatie 7
Badge +20

Hi @bjpastoor 

Ik wil je graag helpen met het activeren van de eSim. Zou je eens de stappen die op deze pagina staan kunnen doorlopen? Houdt ook rekening met de volgende punten;

• de code scannen kan niet via een gewone QR-scanner app of camera.
  • bij een iPhone moet de iOS versie 12.1 of hoger zijn.
  • Het profiel kan maar 1x gedownload worden, en maar op 1 toestel gebruikt worden.
  • Om het profiel te downloaden is een mobiele data/wifi verbinding nodig

Zodra je eSim profiel is aangemaakt kun je via My T-Mobile de eSim activeren. Ga dan naar Sim & Toestel> simkaart activeren. Laat je even weten of het zo lukt?

Reputatie 2

Hoi Hajar,

Fijn dat er toch nog echte mensen bij T-mobile werken, mijn telefoon voldoet helemaal aan de eisen maar zoals gezegd krijg ik de melding "Ongeldige activeringscode, neem contact op met je aanbieder”. Ook als ik het nu nog een keer probeer. Ik heb namelijk meteen een screenshot gemaakt van de QR-code toen deze in beeld kwam na aankoop (waar kan ik deze code trouwens terugvinden als ik dat niet had gedaan?).

Wat nu?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @bjpastoor 

Het lijkt erop dat er iets is misgegaan waardoor de eSim nu niet werkt zoals het zou moeten. We kunnen een nieuwe eSim voor je bestellen, maar dat is pas na 7 dagen mogelijk. Mocht je toch nog de mogelijkheid hebben om langs een T-Mobile Shop te gaan dan kunnen ze het direct in orde maken. Mocht je 7 dagen willen wachten en via My T-Mobile willen bestellen dan kun je mij een bericht sturen wanneer je dat hebt gedaan dan zal ik uiteraard de kosten van de nieuwe sim vergoeden. In de shop helpen mijn collega’s je ook met alle liefde verder dus ik hoor graag wat het wordt. :blush:

Reageer