Beantwoord

eSim werkt niet meer na activatie

  • 7 augustus 2020
  • 1 reactie
  • 321 Bekeken

op mijn nieuwe S20 +  de eSim geactiveerd

na een automatische update van de alle apps werkt de eSim in het geheel niet meer niet meer,

de keuze “bellen via WiFi” staat NIET in de rubriek  Instellingen.  Wat nu?

icon

Beste antwoord door Waqqas 7 augustus 2020, 11:11

Hallo @DonQuichote 

Heb je de Samsung al herstart, misschien dat het helpt?

Kijk ook eens in de app historie van je Google play store of Galaxy store welke apps een update hebben gehad. Kijk eens of daar een app tussen staat die hier mogelijk voor heeft gezorgd of is het gewoon toeval?

In dat geval kun je eens langs een T-Mobile shop in de buurt gaan, zij kunnen je daar vast verder helpen 😄

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @DonQuichote 

Heb je de Samsung al herstart, misschien dat het helpt?

Kijk ook eens in de app historie van je Google play store of Galaxy store welke apps een update hebben gehad. Kijk eens of daar een app tussen staat die hier mogelijk voor heeft gezorgd of is het gewoon toeval?

In dat geval kun je eens langs een T-Mobile shop in de buurt gaan, zij kunnen je daar vast verder helpen 😄

Reageer