Beantwoord

Foutmelding simkaart bestellen

  • 22 juni 2020
  • 2 reacties
  • 627 Bekeken

Beste t-mobile,
 

Mijn vader probeert een nieuwe (blanco) simkaart te bestellen (ckhoen) als vervanger van zijn huidige prepaid simkaart, omdat hij een nieuwe telefoon heeft gekocht. Hij wilt zijn huidige nummer en beltegoed behouden. Als hij via de website inlogt en probeer te bestellen krijgt hij de foutmelding:

Er is een fout opgetreden bij het ophalen van de gegevens. Probeer het later opnieuw.

Dezelfde foutmelding krijgt hij als hij zijn gegevens wilt wijzigen.

Kunnen jullie hem hierbij helpen?
 

met vriendelijke groet,

 

Khoenkhoen

icon

Beste antwoord door Hajar 22 juni 2020, 14:55

Hi @nitesh89 

Kun je mij een privébericht sturen van het 06-nummer waar het om gaat, naam, adres en het volledige simkaartnummer van de huidige simkaart en de nieuwe simkaart? Ik help je dan graag verder!

Bekijk origineel

2 reacties

Ik heb een bericht gestuurd.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @nitesh89 

Kun je mij een privébericht sturen van het 06-nummer waar het om gaat, naam, adres en het volledige simkaartnummer van de huidige simkaart en de nieuwe simkaart? Ik help je dan graag verder!

Reageer