Beantwoord

Hoe activeer ik mijn simkaart

• 30 maart 2021
  • 3 reacties
  • 39 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi, ik probeer dus mijn simkaart te activeren op my tmobile maar dat kan ik niet omdat ik dan een sms bericht moet krijgen op mijn nog niet geactiveerde simkaart zodat ik mijn abonnement kan toevoegen. Hoe moet ik mijn simkaart activeren?

icon

Beste antwoord door CrisTien 30 maart 2021, 22:50

Hallo @hxw4999 Welkom, maak even een afspraak in een shop van TM ze kunnen je daar verder helpen.

https://www.t-mobile.nl/winkels

Klanten die hun simkaart kwijt zijn of een kapotte simkaart hebben, dienen naar de winkel te gaan om hun nieuwe simkaart te activeren. Voor klanten die echt niet naar de winkel kunnen, worden deze doorgeschakeld naar een speciaal team die met extra maatregelen alsnog de sim-swap kunnen doen. Daarnaast zijn de protocollen voor identificatie verder aangescherpt

.Dit om fraude tegen te gaan ⬅️ Klik even op de link voor uitleg! 
Hopelijk kom je er zo uit, laat het anders even weten.

Groetjes

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hallo @hxw4999 Welkom, maak even een afspraak in een shop van TM ze kunnen je daar verder helpen.

Klanten die hun simkaart kwijt zijn of een kapotte simkaart hebben, dienen naar de winkel te gaan om hun nieuwe simkaart te activeren. Voor klanten die echt niet naar de winkel kunnen, worden deze doorgeschakeld naar een speciaal team die met extra maatregelen alsnog de sim-swap kunnen doen. Daarnaast zijn de protocollen voor identificatie verder aangescherpt

Groetjes

Groetjes

Ik heb net mijn simkaart gekregen en ik probeer hem te activeren maar ik weet niet hoe. hoe kan ik mijn abonnement toevoegen in MyTMobile zodat ik het wel kan doen?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @hxw4999 

Ik geef je daar graag meer informatie over. Heb je je oude simkaart nog? Als dat het geval is dan kan je op deze pagina een My T-Mobile account aanmaken als je die nog niet hebt. En dan kan je bij het kopje Sim & Toestel je simkaart activeren. Je ontvangt dan een sms met verificatiecode op de oude simkaart. Als je de simkaart niet meer hebt dan kan je de simkaart alleen activeren in een T-Mobile shop. Als je je oude simkaart niet meer hebt, dan moet je langs een T-Mobile shop om je simkaart te activeren. We doen namelijk een tweestapsverificatie via een sms op de oude simkaart om zeker te weten dat we de juiste persoon spreken. Als je die niet meer hebt, willen we nog steeds zeker weten dat we de juiste persoon spreken en dat lukt niet via een scherm, vandaar dat je langs de shop moet gaan om je te legitimeren. Neem dus een geldig ID-bewijs mee zodat mijn collega’s je verder kunnen helpen. Op deze pagina zie je een overzicht van T-Mobile winkels die open zijn

Ik hoop dat je zo verder komt!

Reageer