Ik wil de operator lock van mijn telefoon verwijderen

• 18 april 2021
  • 7 reacties
  • 81 Bekeken

Hallo!Zodra ik verloor mijn telefoon, maar onlangs vond ik het, maar ik vond de operator blakirovka op het en zou willen verwijderen!

Help me bij het verwijderen van het slot!

7 reacties

Reputatie 6
Badge +12

Eh? Wat voor telefoon is dat en waar heb je die ooit gekocht? Operator blakirovka kan ik niets over vinden op google. Lijkt niet echt een mobiele operator. Maak eens een foto en plaatst die hier.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Bogdan1808, van harte welkom op de Community! 

Ik gok dat dit om een mobiele telefoon gaat, maar om er zeker van te zijn dat ik jouw topic in het juiste subforum plaats, wil ik het toch voor de zekerheid controleren.

Zou je zoals @eric aangeeft alsjeblieft een foto willen plaatsen van je scherm + provider, dan pakken we het zo snel mogelijk op!

Reputatie 2

@eric  - Ik vermoed dat blakirovka iets Pools of Russisch is (misschien import o.i.d.).

@Jason -  Sowieso is dit mobiel gerelateerd daar op vast geen enkele operator simlock bestaat.

@Bogdan1808 - Als je een foto plaatst van het toestel zou je dan ook even willen kijken of je onder de accu van het toestel (indien deze te verwijderen is), wat meer informatie omtrent de telefoon kunt vinden en bij de foto te vermelden. ?

Reputatie 7
Badge +7

Sterk punt @Gerrit078! Ik deed een voorzichtige aanname dat de TS het wellicht ietwat anders bedoelde dan de titel deed vermoeden, maar zeer zeker waar!

Ik zet jouw topic in de juiste subcategorie @Bogdan1808, excuses voor het ongemak!

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Bogdan1808,

Het topic staat nu in het goede subforum, maar we hebben nog wel wat meer informatie nodig. Om wat voor telefoon gaat het precies en welke melding krijg je precies in beeld? Hierboven werd terecht ook al aangegeven dat een foto altijd handig is.

Op telefoons die door ons verkocht worden zit al heel lang geen simlock meer, als dat is wat je bedoelt? Als het om een telefoon gaat die je bij een andere provider hebt gekocht dan moet je bij die provider vragen of zij de lock op kunnen heffen.

We horen graag van je of het zo lukt en anders zien we graag meer info tegemoet! :thumbsup:

Helaas zal ik niet in staat zijn om alles in detail te beschrijven,want er is veel tijd verstreken en sommige informatie is vergeten,maar Ik zal proberen het u te vertellen.
Een keer kocht ik mezelf een iPhone 7 telefoon (imei 354909094434127) in de T-mobile showroom en op een gegeven moment, het was verloren.Ik heb het als gestolen opgegeven.

Nu vond ik het en wilde deze telefoon aan mijn familieleden geven,maar ze konden de SIM-kaart daar niet gebruiken, omdat het in de telefoon was geschreven dat het voor de operator was geblokkeerd.Ik kan dit slot niet omzeilen.

Daarom heb ik besloten om contact met u op te nemen, in de hoop dat het zal werken.Help me alsjeblieft!

@David @Jason @eric @Gerrit078  

Reputatie 6
Badge +12

esn status = stolen. Dus Apple blokkeerd dit. Waar heb je jouw telefoon als gestolen/verloren opgegeven? Dan moet je daar weer melden dat je hem terug hebt.

Reageer