Vraag

Klacht aanvraag nummerbehoud

  • 24 juli 2020
  • 2 reacties
  • 412 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie


Eind 2019 over geschakeld van Tele2 particuliere naar T-Mobile zakelijk met het nummerbehoud, Tele2 heeft mijn nummer vanaf 10 februari vrij gegeven en is sinds dien beschikbaar voor T-mobile maar het is nog steeds niets hier aan gedaan of zo gezegd door een technische problemen kunnen ze het nummer niet over nemen.
Na 100 mal gebeld te hebben naar klantenservice van T- mobile hebben ze zogenaamde het probleem sinds een week opgelost maar op een heel raar en belachelijk manier het is namelijk so als ik gebeld wilt worden moet ik mijn Tele2 simkaart in mijn toestel doen en als ik wil bellen moet ik overschakelen naar T-Mobile en als ik een sms verwacht moet ik T-mobile simkaart gebruiken en als ik een sms wil sturen moet ik Tele2 simkaart gebruiken .
ik betaal aan Tele2 voor een sim only abonnement en aan T-mobile voor een abonnement met toestel.
Ze maken alleen notities voor de technische afdeling als je belt. Het wordt van alles beloofd zonder resultaat.
lk ben dit echt zat en wil dat dit met spoed opgelost wordt.


2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hi @Sarah_G 

Ik begrijp je zorg helemaal. Ik zie dat mijn collega dit nogmaals heeft doorgezet naar onze specialisten en dat ze bezig zijn met een oplossing. Ik hoop dat dit snel wordt opgelost zodat je weer zorgeloos gebruik kan maken van je abonnement. Als je in de tussentijd nog vragen hebt, laat het vooral weten!

Hallo @Hajar 

het is namelijk zo Hajar je collega’s zijn er al 6 manden hier mee bezig en denk niet dat er verandering hier in zou komen. 
Ik wil mijn abonnement beëindigen.

Reageer